vrijdagsavond wordt er ook gezaalsport. Daar doen ook een aantal GSVers mee die ook met schaken mee gaan doen. Lijkt me geen gunstige dag dus vrijdag.

Wat mij betreft houden we het op donderdag.

Webmaster van Itsyourturn schreef: This is a short note to make you aware of the hurricane headed towards the coast of North Carolina where the ItsYourTurn.com computers are located. Although we are now housed in a facility that features generator backup power, players should still be prepared for possible downtime. [...] Unfortunately, both the hurricane and the network access are beyond our control. The hurricane is scheduled to hit the East Coast of the US on Thursday afternoon-- you may want to make moves in your important games before then.

Kijk aan, wellicht wat extra tijd om na te denken... Is misschien wel handig.

WILT U MEE DOEN? STUUR EEN MAILTJE NAAR kornelismeijer@hotmail.com!

Nou beste schakers, ik heb begrepen dat er te weinig opgaves zijn. Dus, allemaal even een mailtje sturen, en we kunnen beginnen. Nee niet wachten, nu mailen 8).

Ik heb mij al opgegeven op de lijst die op soos rond ging. Mag dat ook?

Ik heb me ook al opgegeven via de lijst op soos :lol:

wat is het minimumaantal deelnemers eigenlijk?

L1Rn4urAyA7aTEe

Voor een schaakspel? Twee toch?

Ja, dat is waar ook. Machteld volgens mij wordt het een kleine tweekamp :wink: Welke opzet heeft de organisatie in gedachten en hoeveel mensen zijn daar dus voor nodig?

Er is geen minimum, we zien wel waar we uitkomen. Ik heb tot nu toe voor zo ver mijn geheugen toereikend is de volgende mensen: Rene Jongsma, Hajee, Machteld, Els Bezemer, Egbert Jan, Inge, Antuma, Lieuwe. Als ik in mijn verstrooidheid iemand ben vergeten, vergeef het me. Zou u ook graag in dit illustere rijtje willen voorkomen, opgave kan nog steeds!

Waar blijven de ouderejaars? Tot nu toe is alleen mijn pa deelnemer, en Inge vertegenwoordigt de reunisten. Een intellectueel hoog aangeschreven spel verdient toch een grotere afvaardiging van het intellect van onze vereniging? :P

RJ schreef: Waar blijven de ouderejaars? Tot nu toe is alleen mijn pa deelnemer, en Inge vertegenwoordigt de reunisten. Een intellectueel hoog aangeschreven spel verdient toch een grotere afvaardiging van het intellect van onze vereniging? :P

Ter ondersteuning van het reunistenfront: ik doe mee. Ik zie K%S trouwens niet in het lijstje staan. Doe je nog mee Koos? Lijkt me nou aardig om weer es tegen jou te spelen... :wink:

Ja tuurlijk doe ik mee. Zeker als de spelleider het voorelkaar krijgt mij tegenover Eduard te plaatsen. Maar ik vind het trouwens nogal onhandig om met aanmelding via de mail te doen. Gewoon via dit topic, veel praktischer. Dus bij dezen.

K%S schreef: Ja tuurlijk doe ik mee. Zeker als de spelleider het voorelkaar krijgt mij tegenover Eduard te plaatsen. Maar ik vind het trouwens nogal onhandig om met aanmelding via de mail te doen. Gewoon via dit topic, veel praktischer. Dus bij dezen.

idem (behalve dat over eduard :wink: )

Ik wil ook graag weer eens een keertje schaken! Als het kan zou ik daarom graag meedoen met de strijd!

He Kees, ik doe mee. Ik heb ook nog wel een schaakklok tot mijn beschikking.

Heeft iedereen zich al opgegeven?

Sta ik er al bij trouwens? Ik wil ook wel meedoen.

Machteld schreef: Maar eeeuhm...ik zal mijn schaakverleden maar niet op tafel gaan leggen..... :roll:
Zal ik het dan maar doen? Beetje lafjes in de underdog-positie kruipen zeg... Maar ff serieus: je hebt nu een aantal mensen, bel nog wat rond bij mensen die zeker ook mee willen doen maar niet op de lijst staan en draai een schema in elkaar en de rest regelt iedereen zelf maar.

Zet mij maar op die bellijst dan, dan beslis ik dan wel of ik meedoe...

Donderdag op soos sprak ik een aantal mensen die mee wilde doen. Ik weet niet van allen of ze zich opgegeven habben, maar daar moet je dus nog maar ff contact mee opnemen. Ze hadden er allemaal wel veel zin in en wilden er graag zo snel mogelijk mee beginnen.
Het gaat als ik me het nog goed herinner om: Trudy, Liesbeth en Eduard en misschien Geert ook nog wel.