ik durf wel.. maar hoe groot is de kans dat ik het na een paar keer proberen ook enigszins kan?! anders is het natuurlijk niet leuk :)

tuurlijk is het leuk, waterskien schijnt neit heel erg moeilijk te zien, met een beetje gevoel is dat goed te doen, zelfs huismoeders doen het...

Woensdag, 10 uur

Wie gaan er mee?

Tot nu toe; Hans V, Roskam, Roberto en JP (en Minke?)

ach neeeeeee dan kan ik niet!

whoahoa ik ben r bij!

Woensdag gaan we toch niet, sorry.

Dinsdagavond is die paprikaborrol bij Henk en Roelof, dus het wordt dinsdag. Dat is morgen al! Woehoei!

Henk gaat ook mee. Roskam kan dan helaas niet.

Deelnemers tot nu toe:
Hans, Jan, Minke, Roberto, Wouter, Henk, JP

hoppa

DINSDAG OCHTEND 9-10 uur WAKEBOARDEN en WATERSKIEN

wel wat vroeg, maar daarom goedkoop, hoe meer mensen hoe goedkoper.

vertrek om 8:15 bij de brug naast Ferwerda.
post hier even als je meegaat, wordt erg tof, aansluitend evt. hoornseplas?

de kosten: ongeveer 10 Euro pp, pak huur kost nog 5 Euro extra, voor de echte dudes: een wakeboard kost nog eens 5 Euro extra.

zorg dat je contant geld bij je hebt,

tot morgen!

Vinkhuizen vertrekt om 8 uur vanaf de Saffier.

sjit, ik ga nú afspraak proberen te verzetten..

sorry, ik sta dan 100 meter verderop met Zielman een balletje te slaan

Jean schreef: Vinkhuizen vertrekt om 8 uur vanaf de Saffier.

waaat zijn jullie gek ofzo! t is maar goed dat de vgse-meeting van vanavond wat naar voren is geplaatst... naja het moet maar weer.

GSV'er schreef: sorry, ik sta dan 100 meter verderop met Zielman een balletje te slaan

ow das dan ook wel weer tof. voor de volgende keer kan je me daarvoor uit mn bed bellen. bij wijze van spreken dan. als je t trouwens maar laat om op wakeboarders te mikken..

Ik kan wel lopen miepen dat het veel te vroeg is, maar het lijkt me ook veel te tof, dus count me in! Ben wel benieuwd of ik überhaupt een paar meter op de latten weet vooruit te komen....

Infamous angel
Jaap Boersema schreef: Ik kan wel lopen miepen dat het veel te vroeg is, maar het lijkt me ook veel te tof, dus count me in! Ben wel benieuwd of ik überhaupt een paar meter op de latten weet vooruit te komen....

Het is opzich niet zo heel moeilijk, al kan je de eerste (paar) keer wel moeite hebben met starten. Het is behoorlijk wennen om ineens zo snel vooruit te schieten en dat ook nog over water. Je hebt het snel genoeg onder de knie.

Ik doe mee, en be there, of zoiets

Deelnemers tot nu toe:
Hans, Jan, Minke, Roberto, Wouter, Henk, Jaap, Ferdinand, Allert, Allerts neef, JP

ik ben nog even onder voorbehoud.. wacht nog even alinda en margreet af en ach.., anders vertegenwoordig ik de vrouwen wel in mn eentje. ofzo.

Klinkt al met al als geen voorbehoud, goed zo!

Ik moet ook. Ben om 8 uur beneden bij de Saffier. Nog even kijken of mijn fietsen het nog wel doen.