Arnold

Vanavond om 18.00 gaat er watergeskied worden in het Grunopark. Regio Blauw, de tofste, organiseert dit voor de hele GSV. U mag dus ook meedoen!
We willen graag heel veel mensen mee, dus Regio Blauw, de tofste, is bereid 5 euro te betalen van de totaalprijs per persoon, zodat u slechts 5 euro hoeft te betalen. Een wetsuit dat hier nog overheen komt, mocht u niet onderkoeld willen raken, kost ook 5 euro.
Om 17.00 uur spreken we af bij de Steentilbrug, aan de oostkant van het centrum. Vandaar is het nog wel een stukje fietsen, maar dan heb je ook wat. We hebben een uur lang de baan gereserveerd, dus je kunt volop waterskiën. Het belooft een groot succes te worden. Komt allen!
Geef je even op via het forum, of bel anders Gea, 06-17466855.
Tot vanavond!

Deze regio betaalt zich blauw voor jou! Na de activiteit staat het water regio blauw aan de lippen...

en ziet de rest blauw van de kou...

maar ik geloof dat ik t toch maar doe

Hey allemaal!

Opgeven via het forum is niet zo handig voor ons dus zouden jullie mij willen bellen als je vanavond mee wilt? (06-17466855)
Er kunnen maximaal 30 mensen mee dus als je mee wilt moet je ff snel reageren!

volgens mij mag je blij zijn als er 30 mensen meegaan

Is het met zo'n kabelbaan of achter de boot?

:S ik moet helaas volleyballen...

Geertsma schreef: Is het met zo'n kabelbaan of achter de boot?

kabel baan

Heb je der al dertig??

ps: ik ga niet mee..

Ik ga mee ouwe! Maar als het kan wil ik graag wakeboarden in plaats van het volledig afgezaagde waterskiën. Kan dat?

Als je wilt wakeboarden kan dat, dat kost je echter wel vijf euro extra.

Wees er snel bij met opgeven want vol=vol!!

Koopa schreef: vijf euro extra

Serieus? Wat is dat nou weer voor onzin. Je hangt toch gewoon aan hetzelfde touwtje?
En moet je ook nog een handdoek ofzo meenemen?

Nee. Dat hoeft niet.

Oh wacht. Jullie hebben iets van een groepsding voor het ski-element geregeld zeker. En als je wil bakewoarden is dat weer apart. Dan snap ik het wel.
Eens kijken of we wat met de goede mannen kunnen regelen.

Ik ga ook mee, heb al opgegeven enzo. Wakeboarden lijkt me wel tof, maar nog nooit gewaterskied, zal eens zien

Men!!!! Dit is toch veeeeeels te koud! Ben nog een beetje aan het uitzieken...

Vroeger nog een keer een regio-groen activiteit geweest. Het mooie is dat je na 3 kwartier eindelijk een bochtje om kunt en het hele parcour aflegt. Heb je nog een kwartier om het nog eens te proberen. Wat nog mooier is dat als je na 2 bochten op het water kletst, je dan een paar honderd meter moet lopen om weer op nieuw te beginnen. Maar wel heel leuk. hoho!

Donders, wat een briljante activiteit! Wat mij betreft veelvuldig voor herhaling vatbaar!
En het eten was ook gezellie.

Blauw bedankt hè.

blauw bedankt he!!! Hier een paar foto's:

Vriend Niels
djurre schreef: blauw bedankt he!!! Hier een paar foto's:

Tof zeg die foto's van het aan de kant staan... :D

Nylez schreef:
djurre schreef: blauw bedankt he!!! Hier een paar foto's:

Tof zeg die foto's van het aan de kant staan... :D

wacht maar, de spectaculaire actiefoto's hebben we voor t laatst bewaard.