ik ook. één keer moet toch de eerste keer zijn.

Jean schreef: Ik hoorde net van de U.A. dat er in de vakantie weer een keer aan het touwtje gehangen gaat worden. In de eerste week van het novitiaat bijvoorbeeld, of de laatste week van augustus. Wie doet er mee?

Tof!!! Dan doe ik weer mee!

tja, ik ben er ook wel bij, mits er niet gewerkt hoeft te worden, bij voorkeur dan ook deze week op woensdag, vrijdag of zaterdag. Volgende week wordt lastiger..

die U.A is goed bezig zeg.

Ja als ik kan ben ik ook van de partij! Deze week niet zoveel tijd, maar dinsdag, woensdag of zaterdag moet kunnen.

Mijn eerste keer is me erg goed bevallen. Ik doe het graag nog een keer. Laat maar weten wanneer het gaat gebeuren.

Infamous angel

Nou ja, zoals wel duidelijk wordt dat em deze week niet. Ook bij gebrek aan animo, want zo kan je beter op de vrije uren gaan, da's goedkoper.

Lijkt mij ook erg tof, is er al een datum?

Ik ben nog steeds voor de eerste week van het novitiaat. Woensdag of donderdag ofzo.

daar ben ik nog steeds tegen

Ik ben voor een ochtend in de komende 2 week. Als ik me het goed herinner kun je dan voor 140 euro een uurtje over het water vliegen met iets van 20 personen. Das wat goedkoper dan 15 euro per vrij uurtje.

Kan dat alleen de komende 2 week dan? Volgens mij zijn er nu veel mensen op vakantie. Naastgetekende bijvoorbeeld, volgende week.

't lijkt mij ook wel wat.

Ervaring? Null

ik ben ook wel voor, maar niet tijdens novitiaat... iedereen weet toch uit ervaring dat dan je hele ritme ver te zoeken is; je leeft snachts en slaapt overdag?!

Infamous angel
minkcie schreef: ik ben ook wel voor, maar niet tijdens novitiaat... iedereen weet toch uit ervaring dat dan je hele ritme ver te zoeken is; je leeft snachts en slaapt overdag?!

Ook in de 1e week al? :shock:
Bereid je dan intensief voor of ga je nog een keer novitiaat doen?

On toppic, wanneer kunnen de meeste mensen wel dan? Een groep van 15 mensen zou ideaal zijn.

Ik snap (m.u.v. het geval Kramer) ook niet zo goed wat er mis is met de eerste week van het novitiaat.
Lijkt me dat er dan het meeste mensen aanwezig zijn.
Maandag soos, dinsdag uitslapen, woensdag watersporten. Ideaal.

hm klinkt heel goed.

Ik snap wél wat er mis is met de eerste week van het novitiaat: dan zit ik nog in Israël...

Tja, ik denk dat het omogelijk is een dag te vinden waarop iedereen kan.

In de zomervakantie lopen de individuele uren van 11:00 tot 19:00. Dat betekent dat we voor elven of na zevenen de baan voor een uur kunnen reserveren, of we moeten tijdens een vrij uur gaan.
Als we nou weten met hoeveel mensen we gaan, kunnen we misschien een dealtje met die lui sluiten en de baan wel voor onszelf krijgen. Maar dan moeten er wel genoeg zijn om de baan voor hun vol te krijgen.

Woensdag 17 of donderdag 18 augustus lijkt mij nog steeds het handigste.
Ik zal even bellen/mailen over hoe en wat.

Dan volgt nu een andere tactiek:

Komende dinsdag gaan Hans en ik hoe dan ook wakeboarden. Mensen die mee willen kunnen mee, en mogen dat even laten weten. Als er genoeg zijn proberen we de baan een uur voor een groep te reserveren, anders wordt het op een vrij uurtje.

hola.,

lekker weertje nu, ideaal voor wakeboraden dacht ik zo.
iedereen die eigenlijk wel mee wil, of de vorige keer toch wel graag er bij had willen zijn, dit is je kans. hoe meer deelnemers hoe goedkoper het wordt, bij heel weinig blijft het een individueel uur, en da's wat duurder.

dus wie durft?