Infamous angel
Kiffen schreef: Vroeger nog een keer een regio-groen activiteit geweest. Het mooie is dat je na 3 kwartier eindelijk een bochtje om kunt en het hele parcour aflegt. Heb je nog een kwartier om het nog eens te proberen. Wat nog mooier is dat als je na 2 bochten op het water kletst, je dan een paar honderd meter moet lopen om weer op nieuw te beginnen. Maar wel heel leuk. hoho!

Na 3 kwartier pas? Dat viel bij ons allemaal wel mee, dacht ik zo. Genoeg mensen die al vrolijk rondjes draaien binnen een half uur :D

Ook nog een professionele fotograaf aan de kant gehad, hopelijk kan die ook ff wat foto's posten. Christiaan?

Al met al dus een genoten gisteren, gaan we cker vaker doen.

Even voor de mensen die meer willen (wel een beetje duur: zo'n 200,- per jaar, en dan geloof ik 2u per week skien/boarden)

Ik heb een nieuwe hobby! Regio blauw, bedankt!! Zit alleen nog met wat bochtfrustraties...

keet schreef: Ik heb een nieuwe hobby! Regio blauw, bedankt!! Zit alleen nog met wat bochtfrustraties...

En geldtekort, heel goedkoop is het niet

och een tientje, is toch goed te doen

beuzzie schreef: och een tientje, is toch goed te doen

Als hobby ga je misschien wat vaker en het is 14,- mister! plus nog iedere keer fietsen, misschien moet je dan ook wel verhuizen ;)

Infamous angel
djurre schreef:
beuzzie schreef: och een tientje, is toch goed te doen

Als hobby ga je misschien wat vaker en het is 14,- mister! plus nog iedere keer fietsen, misschien moet je dan ook wel verhuizen ;)

Nou ja, dat fietsen was het ergste niet, vond ik. Prima te doen in een half uur. Het waterskiën was ook gaaf, dus dan is het al helemaal geen probleem, we gaan als GSV'ers cker nog wel eens vaker (schat ik zo in :lol:) en dan die 30 mensen ff vol krijgen, dan kost het bijna nix.

Site Breakout Grunopark schreef: Hoe werkt kabelwaterskiën? U wordt met maximaal 10 personen tegelijk door de kabel voortgetrokken. U boekt de baan voor een uur en in dat uur maakt u meerdere starts. Een beginnend skiër heeft binnen dat uur de techniek van het kabelwaterskiën of wakeboarden onder de knie. Vanaf de startplek wordt u meegenomen door de kabel en gaat u met een snelheid van ongeveer 30 km/u over het water.

Cker maak je meerdere starts, danwel omdat je het tof vind of omdat het eens niet mee zit. Bochten bv, waar je niet door komt of iemand in het water die je niet kan ontwijken :shock:
Toch wel ff in een paar seconden van 0-30km/u gegaan en dat zonder je armen uit je lijf gerukt te krijgen en zo.
Nogmaals iedereen van gisteren bedankt, het was een super dag.

Blauwskicie bedankt he!

Was idd tof, moeten we vaker doen. Blauwen en niet-Blauwen bedankt!

ja, was erg leuk idd, maar dat is intussen wel duidelijk denk ik. ik ben nu wel nog erger verkouden en heb spierpijn, maar dat mocht wel weer eens. Foto's?

Het was vet. Doen we vaker.

*Christianne*

Robert en Matthijs, vanwaar dat springende hert??

He het was het super tof! Dit gaan we vaker doen, Keet ik doe mee met je nieuwe hobby!

*Christianne* schreef: Robert en Matthijs, vanwaar dat springende hert??

Dat zal inmiddels wel duidelijk zijn.
Haal trouwens even die lelijke pixels weg, Schalk.

Wanneer gaan we weer spetterpetterpateren?

wanneer ik ook kan!!!!!

zal ik ff een foto posten? ja ik doe het!

Hela hola, volgens mij heb ik er ook nog een paar.
Hier zijn ze dan. Inclusief de groepsfoto.

Ik hoorde net van de U.A. dat er in de vakantie weer een keer aan het touwtje gehangen gaat worden. In de eerste week van het novitiaat bijvoorbeeld, of de laatste week van augustus.

Wie doet er mee?

Infamous angel
Jean schreef: Ik hoorde net van de U.A. dat er in de vakantie weer een keer aan het touwtje gehangen gaat worden. In de eerste week van het novitiaat bijvoorbeeld, of de laatste week van augustus. Wie doet er mee?

De U.A.? Was dah?

Ik hoorde in in wandelgangen van het Noorder plantsoen (:shock:) dat er zelfs al veel eerder aan een touwtje gehangen gaat worden, misschien deze week wel :o

Is daar animo voor?

ben ik voor te vinden.