nog leuker... kan bijna niet... ben benieuwd....

In de magnetron krijgt het van die lkkre grote zulu-lippen...

renskebuit schreef: schuimzuiger... dat klinkt wel heel erg mooi...

Hmmm, maakt het toch een stuk minder lekker... :roll:

Ow, en doe je wel een schoteltje onder je negerzoen als je m in de magnetron stopt?! :wink:

ik vind de Knappertjes van Ver**de niet kunnen. wie regelt dit soort dingen?

Die kanppertje zijn zo lekkerrrr......

:wink:

mallechien schreef: Die kanppertje zijn zo lekkerrrr......

en zo knap!!!! :biggrin:

haha
I agree

dames...niet doen.

wat bedoel je kiffen????

Jackhals schreef: Als negerinnen zo zoenen als die dingen smaken, dan moet ik toch eens met Machteld gaan praten[...]

:roll:

Ik vind negerzoenen wel lekker (Jaaaah, écht(!), negers zoenen erg lekker! :wink: )
Maar de onderkant is altijd zo vies slof... kunnen ze die dingen niet maken met een andere onderkant??

oja, om nog even te bevestigen dat die negerzoenen gewoon negerzoenen moeten blijven heten en dat er niks discriminerends aan is:
vandaag kocht een negroïde vrouw bij mij aan de kassa negerzoenen..

Een negoide vrouw? Toe maar weer! Ik vind de term 'negerzoen' best kunnen. Noem het anders 'hompjes', 'kinderkopjes' (hmm, witte sjokola), of 'krokante chocola met schuimige slagroom inside' oid.

Het Franse 'tetes de negre' (hoofden van negers) vind ik wat minder kunnen. Dan zou ik ook gaan rellen. Maar 'schuimzuiger', dat is toch uberlelijk!

Dat têtes de negre is idd wat minder leuk bedacht... Alsof negerhoofden volzitten met slagroom...

Doet me denken trouwens aan die aapjes, waarvan de stembanden worden doorgesneden. Vervolgens worden ze (levend) met hun hoofd in een gat in de tafel gezet en wordt het topje eraf gesneden, waarna de hersenen vers opgepeuzeld worden...
om raar van te worden :?

Wat wil je daarmee zeggen? Is dat de reden dat er in Europa alleen nog in Gibraltar aapjes leven?

PS. Het is overigens tekend dat je bij negers meteen aan aapjes denkt!

niet in europa, oen! in azie gebeurt dat af en toe...

En daarmee wil ik zeggen: doe mij maar een negerzoen!

:D :wink: 8)

Têtes de negre, dat zijn toch gewoon de Nederlandse Moorkoppen?

Maar ik had afgelopen donderdag nog college over schelden, scheldwoorden. Toen hebben we het ook even gehad over de negerzoenen. Deze naam is ontstaan omdat wanneer je erin bijt, je een grote bruine kring om je mond krijgt, die overeenkomen met de dikke lippen van een negroide persoon.
De desbetreffende docent, Marcel Bax, was opgebeld door een onderzoeker omdat hij de zogenaamde scheldexpert van het noorden was. Maar ik geloof dat het hem niet zoveel kon schelen of de naam veranderd moest worden. Zelf vind ik dat, als er elk jaar weer klachten binnenkomen van mensen die zich gediscrimineerd voelen, de naam moet veranderen.

Rinze schreef: De koekfabrikant zegt elk jaar wel een brief binnen te krijgen over de negerzoen, maar de commotie rond de naam wordt steeds groter. De briefschrijvers noemen de naam negerzoen ‘discriminerend’.

Ik vind dat je je tijd verdoet als je je met deze zaken bezig houdt.

Oeps, nou doe ik het ook. :(

Sparrow schreef: Doet me denken trouwens aan die aapjes, waarvan de stembanden worden doorgesneden. Vervolgens worden ze (levend) met hun hoofd in een gat in de tafel gezet en wordt het topje eraf gesneden, waarna de hersenen vers opgepeuzeld worden... om raar van te worden :?

ranzig zeg.. ik heb er nog nooit van gehoord, keer op tv gezien?