Iedereen mee, hartstikke leuk!
Hajee, ik sta morgen om 10 over 8 wel op het station. Dan zie ik je daar wel. :)
Schaakbordje mee voor onderweg?

Zo, als dat niet leuk was weet ik het ook niet meer. Toch jammer dat we die bokaal vergeten hebben mee te nemen. :)

Hajee, robbie en Antuma bedankt he!

Het schaakniveau in den lande is ook niet meer wat het geweest is... :wink:

Ik kan me met betrekking tot de bedankjes bij Weenyman aansluiten :lol:

Hoe is het verlopen?

tja..

Er waren 6 teams: 3 van de VGSU, 1 VGSA, 1 FQI en 1 GSV.
VGSA heeft gewonnen, ze waren samen met VGSU 1 duidelijk het sterkst.
Toch zat het qua niveau allemaal dicht bij elkaar, er zat maar weinig verschil tussen bord 1 t/m 4.

En wij... we zijn 4e geworden, maar hadden op zijn minst 3e kunnen en moeten zijn. Er zijn een paar partijen weggeven, meer zal ik er niet over zeggen...

Tja, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat we 5e geworden zijn. Verder heb ik echt heel slecht gespeeld, maar ja ik trof dan ook wel alle sterkste deelnemers. En het was wel leuk, maar de volgende keer toch een keertje oefenen op openingen.

Oh ja, een team voor de lol is echt niets, je wordt compleet weggevaagd dan.

Misschien kunnen we volgend jaar zelf het initiatief nemen en nemen we dan revanche!

Forum der VGSU schreef: Interamicaal schaaktoernooi geslaagd [ 26.02.06 ] 26-Feb-2006 19:20 door trimp Afgelopen zaterdag vond in het Pnyx het eerste interamicale schaaktoernooi plaats, waarbij de GSVA er met de hoofdprijs vandoor ging. Er deden in totaal zes teams van vier spelers mee, Amsterdam, Kampen en Groningen leverden elk één team en hofleverancier Utrecht drie. Het toernooi begon om 11:00 met koffie en koeken, waarna er vijf ronden werden gespeeld. De GSVA en VGSU-1 wonnen al hun wedstrijden en speelden tegen elkaar gelijk, zodat het totale aantal bordpunten de beslissing moest brengen. Dit was met een half puntje verschil in het voordeel van de Amsterdammers. Derde werd F.Q.I., vierde N.E.M.O., vijfde de GSVG en het tweede team van de VGSU werd zesde met een paar bordpunten verschil. De eindstand met het totaal aantal match- en bordpunten: 1. GSVA 9/16 2. VGSU-1 9/15½ 3. F.Q.I. 5/9 4. N.E.M.O. 3/6½ 5. GSVG 2/7½ 6. VGSU-2 2/5½ Jan Teuben was de enige die alle vijf partijen wist te winnen, Henk Galenkamp van de GSVA scoorde vier uit vier. Al met al was het een erg geslaagd toernooi, wat volgend jaar zeker weer terug mag komen. Misschien volgen er nog foto’s.

Goede censuur toegepast ;)