Weening en RO misschien?

Moeten er ook al namen geplakt worden op de deelnemers? We kunnen toch ook twee teams opgeven en dan later nog kijken wie er mee gaan? 8 mensen moet sowieso wel lukken, I'm in!
@ weening, je komt maar langs als je een potje wil schaken...

Dat idee is zo gek nog niet. Mocht het op de korte termijn echt niet lukken, dan haken we gewoon af. Dus geef maar twee teams op.

Jep, ik doe wel mee! Lijkt me leuk.

@vanDijk, neem ff je setje mee morgen op kamp!

Goed, ik geef voorlopig twee teams door.

Ik heb weer nieuws uit Utrecht ontvangen. Het interamicale schaakkampioenschap zal op zaterdag 25 februari plaatsvinden in Utrecht.
In december heb ik doorgegeven dat er namens DE Gereformeerde Studenten Vereniging twee teams zullen spelen.

Ik begrijp dat het een uiterst moeilijke zaak is om teams te vormen. Een aangelegenheid welke gepaard gaat met grote zorgvuldigheid. Inmiddels heeft u ruim de tijd gehad uw gedachten hierover te laten gaan. Daarom rest mij niets anders dan te vragen wat het resultaat is van deze overpeinsingen.

Helaas is Utrecht net even te ver voor een potje schaak.

Amice Jongsma, u laat zich toch niet zomaar uit het veld slaan zonder zelf ook maar een zet te hebben gedaan?

Stieneke schreef: Amice Jongsma, u laat zich toch niet zomaar uit het veld slaan zonder zelf ook maar een zet te hebben gedaan?

Amica Stieneke van der Graaf, als u regelt dat de wedstrijd van on3 afgelast wordt wil ik er nog eens over nadenken.

Wellicht is er een speler die zich op wil offeren voor 'de goede zaak' zullen we maar zeggen. U hoeft toch niet altijd op het veld te staan? Als u de eer van de GSV een zaterdag op een schaakbord kan verdedigen, heeft dat net zoveel waarde als een partijtje voetbal, en hoogstwaarschijnlijk nog iets meer. Nietwaar?

Amicae amicique, weet u inmiddels al meer over de deelnemers en de teams waarin zij zullen spelen? Twee teams is hopelijk niet te optimistisch geweest...

Ik heb nu de volgende namen: vanDijk, weenyman, robbie, Ursa, Steef en HaJee. Nog twee om twee teams compleet te maken...
Maar is iedereen die hier genoemd staat dan nog van de partij?

Ik weet nog niet zeker of ik de 25e kan, maar anders wil ik wel in het spek en bonen team meedoen.... of gaan we voor twee serieuze teams? Misschien is Meijer ook nog wel over te halen.

Machteld, jij in het spek en bonen team? Vorige week vertelde je anders heel andere verhalen over kampioenschappen enzo.....

Sabine schreef: Machteld, jij in het spek en bonen team? Vorige week vertelde je anders heel andere verhalen over kampioenschappen enzo.....

Tsja... vroeger... die goede oude tijd! Heb al tijden niet meer (serieus) geschaakt. Ik leef nog graag in het verleden, maar onrealistisch ben ik niet :wink:

Ik had jou anders wel eens willen zien tegen zo'n vent van 60!

Hahahah (ssstttt.... :oops:)

Ow ja, ik hoorde net dat ik het weekend van de 25e niet kan :?

25/02: ik heb weekend-ov dus ik wil evt wel mee

Kijk aan, dat lijkt me leuk. Wie volgt?

kan Jorien niet even intro worden?