Stieneke

Amicae amicique,

de VGSU barst van de goede ideeen. Volgende week organiseren ze een interamicaal feestje, en nu hebben ze ook nog het idee opgevat een interamicaal schaakkampioenschap te organiseren!

Het idee bestaat om teams van vier personen te vormen, waarbij het uiteraard mogelijk is met meerdere teams aan het kampioenschap deel te nemen.

Een datum is nog niet vastgesteld. Waarschijnlijk zal het een zaterdag in februari of maart worden, en vindt het gebeuren plaats in Utrecht.

Door de organisatie is gevraagd of u zich wilt opgeven in dit topic voor 1 december. Zou u ook zo vriendelijk willen zijn zaterdagen in februari/maart aan te geven waarop u niet in de gelegenheid bent deel te nemen aan dit festijn?

Met een amicale groet,

mevrouw de abactis

Hoeveel teams per VGS/GSV mogen er afgevaardigd worden? Het moet mogelijk zijn om twee a drie teams te vormen. Of ben ik nu te optimistisch?

In de berichtgeving is geen maximum aantal genoemd. Er is alleen gemeld dat het toegestaan is meerdere teams per vereniging af te vaardigen.

Ja hallo, dat winnen wij nooit! Ze hebben een zekere Maarten T in hun bezit daar in Utrecht, waarom denk je dat ze anders zo'n kampioenschap organiseren?!

Inderdaad is Tboy VGSU'er. Dus winnen zal voor hen niet al te moeilijk zijn. Wellicht kunt u voor de gezelligheid meedoen.

Mar-ri-ta schreef: Ja hallo, dat winnen wij nooit! Ze hebben een zekere Maarten T in hun bezit daar in Utrecht, waarom denk je dat ze anders zo'n kampioenschap organiseren?!

Wat is zijn achternaam?? Zijn naam komt mij bekend voor van verschillende toernooien.... :roll: Maar dat kan natuurlijk ook een andere hele goede Maarten T zijn!

Ik wil best meedoen. Maar dan alleen als onze Machteld N ook meedoet: onze illustere jeugdschaakkampioene en tevens leider, initiator en drijvende kracht achter het fameuze schaakdispuut. Alleen ben ik bang dat ze nu niet meer durft...

Maarten Trimp, voormalig Overijssels kampioen schaken.

en die wint echt alles...

ik heb ook wel eens van Timpiboy gewonnen hoor, dus dat zegt niet alles.
helaas was hij toen aan het simultaanschaken en heb ik verder meer dan 30 potjes van hem verloren

goedzo jurjen!! de reddende engel

Maarreh, ff serieus: zijn er belangstellenden?

ik wil wel meedoen, ik schaak erg slecht maar het lijkt me leuk om mee te doen. Dus als het niet om de winst gaat wil ik zeker mee.

Ik wil ook wel mee doen, lijkt me wel lachen, altijd wel in voor amicale dingen.
Van Dijk, ff paar oefenpotjes doen?

ik wil ook wel meedoen, maar net als jurjen alleen voor de lol

Idd, mijn talenten zijn ook zeer bescheiden. Ruik ik hier een pauperteam?! Lijkt me leuk.

W. m. b. wordt er zeker geoefend.

niks geen pauperteam, daar neem ik geen plaats in. Oefenen totdat alles kinderspel is geworden :P

Mar-ri-ta schreef: Ja hallo, dat winnen wij nooit! Ze hebben een zekere Maarten T in hun bezit daar in Utrecht, waarom denk je dat ze anders zo'n kampioenschap organiseren?!

Is idd een van de initiatoren van dit kampioenschap. Mijn voorstel is om, als er een beetje een beeld is van wie er mee willen doen, in dit forum de teams te posten. Dus even in een rijtje.

En, zit er een team in? Tot aan komende donderdag kunt u zich opgeven. De deadline is echt 1 december.

Ok, op zich heb ik wel zin, maar niet heel erg voor een spek en bonen team...

Ik wil ook wel meedoen. Maar een team bestaat uit drie tot vier personen toch? Laten we spijkers met koppen slaan!