Nog eentje!

ik doe mee, tenminste ik kan (ijs en weder dienende) mee.

Onder een zeker voorbehoud heb ik iedere zaterdag beschikbaar. Maar ik begrijp dat Stephan al op de schaats komt.

Iig: ik ben waarschijnlijk gewoon slecht.

Harm, je stond al in het rijtje van HaJee. Voor Stephan geldt hetzelfde...
Ik heb dus nog steeds iemand nodig!
Ik geef nog eenmaal de namen tot nu toe.

Op zaterdag 25 februari, 2 dagen na de HV, en over krap een maandje, zullen naar Utrecht afreizen:

Harm
Stephan
Roelof
Jurjen
Adriaan
Harm-Jan
Rob
?

Interamicale Schaakkampioenschappen, 25 februari 2006
Locatie: Pnyx, Achter Sint Pieter 25 in Utrecht
Start eerste ronde: 11:00, zaal is open vanaf 10:30, einde voor 17:00
Vijf ronden, met klok: 30 minuten per persoon per partij

Ik heb een mailtje rondgestuurd, maar nog geen respons. Zijn er nog andere liefhebbers? er is 1 persoon nodig om het team van Roelof, Stephan en mij compleet te maken... Dat moet toch lukken?

Zit ik nu al wel of niet in een team? Vind het een beetje warrig.

ik heb nog geen mail gehad, dus ik ga uit van niet.

Stieneke schreef op de vorige pagina:

Op zaterdag 25 februari, 2 dagen na de HV, en over krap een maandje, zullen naar Utrecht afreizen:

Harm
Stephan
Roelof
Jurjen
Adriaan
Harm-Jan
Rob
?

Dit zijn de namen die Harm-Jan ook heeft als het goed is.

daarom, Leek me beetje tegenstrijdig.

Ja, maar gaan die ook echt allemaal mee? Goed bezig dan, dan stop ik met zeuren :)
sorry.

Deze mensen hebben zich wel vrijwillig opgegeven, dus ik ga ervan uit. De VGSU is hiervan ook al op de hoogte gebracht. Gaat amice Jongsma nog mee? (Rene)

8:17 trein dan maar?

Amice Jongsma moet voetballen.

Ik zeg: overleg op soos. W. m. b. fiksen we 1 team en kan ik lekker uitslapen.. ;)

Ja, en daar begint het gedoe al. Sorry, Ursa er wordt al op je gerekend daar in Utreg.

8.17 uur trein vind ik prima!

Harm Stephan Roelof Jurjen Adriaan Harm-Jan Rob ?

Als al deze mensen meegaan zijn we nog maar met 7.
Bovendien is het maar de vraag of Jurjen erop gerekend heeft, want hij is deze week op wintersport. Als 8e man zou eventueel mijn broertje wel mee kunnen doen, maar ik weet dus niet of dat nodig is.

Gaan we sowieso met 7 man (en evt. mijn broertje) er heen en kijken we daar wel verder of we complete teams kunnen maken?

Havinga zal het wel vertikken om te komen, Roelof is ook nog onzeker... Laten we maar gewoon met z'n vieren gaan als 1 team, wel spijtig voor de vgsu.

ja maar dan zijn we dus met 5, want weening gaat ook mee