Hinneke schreef: nou, vooruit dan maar, Gerwald wil zo graag :wink: dus schrijf ons ook maar in. kunnen we weer fijn genadeloos ingemaakt worden :wink: zo goed, Gerwald??

Yo, ik begrijp dat we ons hierbij weer aangemeld hebben. Ach, en we gaan deze keer niet voor de poedelprijs...

He hooggewaardeerde spelleider is er ook wat bekend over de startdatum en over de manier van spelen? Oftewel,.. hebt gij al een systeem in gedachten? En hoe lang de competitie dit jaar duurt?

Machteld schreef: [..] Jawel hoor, wil het wel van hem leren, maakt me niet uit van wie ik het leer, ik moet het tóch een keer leren!! :wink: Dus als er nog snel een spoedcursusje gerealiseerd kan worden ben ik van de partij :lol: (maar ik leer niet zo snel... dus dat gaat een lange dag worden :wink: )

Doe maar een voorstel, wij kunnen vanavond, morgenavond en eventueel donderdagavond voor soos ook nog wel.

Knapzak schreef: gezocht: koppelloos iemand die zich vermaken kan met een potvolperen en een biertje, voor lol en de eerste plaats in het klaverjascircuit. liefst niet te nat achter de oren. weet jij het troefrijtje uit je hoofd, mail dan naar: allert@oudmankeukens.nl.

Hans P wil ook graag meedoen en zoekt nog iemand

The Master schreef: [..] Doe maar een voorstel, wij kunnen vanavond, morgenavond en eventueel donderdagavond voor soos ook nog wel.

:roll: Vanavond facgroep, morgen en donderdag heb ik al een afspraak staan..... ben bang dat t niet gaat lukken :cry:

FAC groep ga je toch niet heen...? ;) Wij zijn niet eens ingedeeld bij een facgroep. Niet dat het echt nodig is.... Klaverjassen kan dus prima vanavond :)

Skippy schreef: FAC groep ga je toch niet heen...? ;) Wij zijn niet eens ingedeeld bij een facgroep. Niet dat het echt nodig is.... Klaverjassen kan dus prima vanavond :)

Skippy, jullie hebben als jaarbundelcie mij bij twee facgroepen ingedeeld. Jij mag vanavond mijn ambassadeur zijn bij facgroep letteren :wink: Klaverjassen kan wel op een andere dag...

Inderdaad, wat een instelling zeg, Skippy!

Skippy schreef: FAC groep ga je toch niet heen...? ;) Wij zijn niet eens ingedeeld bij een facgroep. Niet dat het echt nodig is.... Klaverjassen kan dus prima vanavond :)

Jawel tuurlijk gaan ik wel naar FACgroep, en jij kunt nu ook heen, dankzij Gerwald!! :lol:

Machteld schreef: [..] Jawel tuurlijk gaan ik wel naar FACgroep, en jij kunt nu ook heen, dankzij Gerwald!! :lol:

:oops: het lijkt wel of ik uit A'dam kom... :oops:

Machteld schreef: :oops: het lijkt wel of ik uit A'dam kom... :oops:

Nee, daar ga je heen op 14 november. Toch :?:

Skippy schreef: He hooggewaardeerde spelleider is er ook wat bekend over de startdatum en over de manier van spelen? Oftewel,.. hebt gij al een systeem in gedachten? En hoe lang de competitie dit jaar duurt?

Er is nog helemaal niks bekend over de startdatum, maar ik kan uit betrouwbare bron melden dat het spectakel binnenkort gaat beginnen. De inschrijftermijn sluit donderdag en dan zullen de poules ingedeeld gaan worden en zullen de speeldata bekend worden gemaakt. Ik denk dus dat misschien volgende week al een start gemaakt kan worden met speelronde 1.
Verder zullen er geen drastische wijzigen zijn in de manier van spelen. We zullen grotendeels de spelregels van vorig jaar en dat jaar daarvoor overnemen. We zullen misschien wel hier en daar iets duidelijker zijn in de te volgen procedure bij gelijke stand in de poule na afloop van de poulewedstrijden. Maar dat zijn slechts details.
Skippy, heb jij die regels nog ergens tot jouw beschikking? Zou wel makkelijk zijn...

Mooi, ik ben benieuwd wat het wordt. Ik hoop dat wij tegen Kelder en Weening mogen, die hebben we laatst lekker geveegd. Dat zijn dan drie zekere punten. :lol:

Allert en ik melden ons aan ;).

en we winnen. :wink:

L1Rn4urAyA7aTEe
Diehard schreef: Allert en ik melden ons aan ;).

Dacht ik een klaverjaspartner te hebben, gaat-ie er met een ander vandoor! Met een man nog wel! :angry:

Niks koningskoppel van Taquor dus.

Nou succes ermee :D

Tommy schreef: Mooi, ik ben benieuwd wat het wordt. Ik hoop dat wij tegen Kelder en Weening mogen, die hebben we laatst lekker geveegd. Dat zijn dan drie zekere punten. :lol:

He, ik ben dat hoog-van-de-toren-geblaas van jou helemaal zat, maak jezelf toch op een andere manier nuttig!!

Maar aan de andere kant lijkt mij het ook leuk om jullie ens te ontmoeten. Je zegt nou wel zo hard dat die pot jullie drie zekere punten oplevert, maar ga daar maar niet van uit, want Kelder en ik zijn op dit moment in een bloedvorm!!

Machteld schreef: [..] Jawel tuurlijk gaan ik wel naar FACgroep, en jij kunt nu ook heen, dankzij Gerwald!! :lol:

Dat kon hij sowieso wel. Ik sta ook niet op de lijst, maar ik was ook van harte welkom.

ps. waar waren de pre-amicae toch, ik heb alleen gezien

The Master schreef: [..] ps. waar waren de pre-amicae toch, ik heb alleen gezien

Was je niet op de dies? Daar zijn alle pre-amicae tot amicae geslagen!!!!! :lol:

Nu ff on-topic: is er dinsdagnacht nog geklaverjast?

wie weet,. maar zometeen gaan vier mensen hier ff jassen. Het competitiekoppel kelder weening tegen Am. Wiskerke en Am. vand er Vinne.