Bakkie schreef: Beste Klaverjassers, Kijkt u nog eens naar de allereerste post van dit topic. En wie staan er nu al bovenaan??? Ik bedoel maar. Kruijma rules the klaverjasscene!

Hardlopers zijn doodlopers....

RJ schreef: Ik heb nog veel training nodig, dat moet deze week nog maar even gebeuren. Vrijdag?

Wou je dat soms in Bellingwolde doen??

Ik hoorde dat JP van Muijen het ook nog wil leren. Kunnen we die dan niet aan Noordveld koppelen (voor de klaverjascompetitie bedoel ik dan...) ;)

Even een update van de aangemelde koppels:
Bouke & Frits
Louwrens & Geraldine
Bert-Jan & Wim
Thomas & Sipko-Jan
Dorien & Marcel
Henri & Remmelt
Stephan & Harm-Jan
Lieuwe & Rene
Kars & Joanne vd Z.
Lennert & Henk
Sabine & Petra
Jan Maarten & Rik
Egbert-Jan & Arnold
Joost & Luuk
Nelleke & Jacoline
Martijn & Adriaan (?)

Lennert schreef: Even een update van de aangemelde koppels: [..] Machteld & Joanne B. (?)

Aangezien ik nog steeds niet kan klaverjassen denk ik dat je mijn naam wel weg kunt halen..... tenzij iemand me nog een spoedcursus kan geven... :wink:

Machteld schreef: Aangezien ik nog steeds niet kan klaverjassen denk ik dat je mijn naam wel weg kunt halen..... tenzij iemand me nog een spoedcursus kan geven... :wink:

Je hebt al meerdere uitnodigingen gekregen, Machteld. Daar moet je dan natuurlijk wel gebruik van maken...

Bakkie Krasse
RJ schreef: Hardlopers zijn doodlopers....

Ik ben nog niet eens begonnen.................

Dat vraagteken achter het koppel Joost & Luuk (last but not least) kun je wel weghalen. We doen mee.

Nog een koppel erbij. Jacoline Scheper en ik, Nelleke, willen graag meedoen aan de klaverjascompetitie!

Cnior schreef: [..] Je hebt al meerdere uitnodigingen gekregen, Machteld. Daar moet je dan natuurlijk wel gebruik van maken...

Precies, P-92 blijft je niet uitnodigen. Bel even en we regelen een spoedcursus voor jou en/of andere belangstellenden.

The Master schreef: [..] Precies, P-92 blijft je niet uitnodigen. Bel even en we regelen een spoedcursus voor jou en/of andere belangstellenden.

BJ, ze wil het gewoon niet van je leren! Snap dat dan! :wink:

Martijn schreef: [..] BJ, ze wil het gewoon niet van je leren! Snap dat dan! :wink:

Laat ze het maar niet van jou leren :wink:

schrijf het volgende koppel ook maar in: Meijer & Tol

Martijn schreef: [..]BJ, ze wil het gewoon niet van je leren! Snap dat dan! :wink:

Jawel hoor, wil het wel van hem leren, maakt me niet uit van wie ik het leer, ik moet het tóch een keer leren!! :wink:
Dus als er nog snel een spoedcursusje gerealiseerd kan worden ben ik van de partij :lol: (maar ik leer niet zo snel... dus dat gaat een lange dag worden :wink: )

Overdag wordt hem meestal niet denk ik. Bij niemand,... dus zal het wel een lange nacht worden. ;) Als je zin en tijd hebt dan kunnen we morgenavond misschien iets regelen....? Maandagavond is de klaverjasoefenavond bij uitstek ;)

Schrijf het volgende koppel ook maar in: Waardenburg & Plaggenmarsch...

Oke dan, het wordt langzamerhand tijd om de inschrijving te sluiten. Ik en/of mijn mede-SPACers zullen donderdag nog met inschrijflijsten op soos rondlopen, maar dan is het ook echt gebeurd. Dan kunnen we daarna zo snel mogelijk beginnen. Sta je hier nog niet tussen: wacht dan niet meer, maar geef je op! (hier of via spac@gsvnet.nl)
Bouke & Frits
Louwrens & Geraldine
Bert-Jan & Wim
Thomas & Sipko-Jan
Dorien & Marcel
Henri & Remmelt
Stephan & Harm-Jan
Lieuwe & Rene
Kars & Joanne vd Z.
Lennert & Henk v B.
Sabine & Petra
Jan Maarten & Rik
Egbert-Jan & Arnold
Joost & Luuk
Nelleke & Jacoline
Kees & Menno
Geert & Gerard
Hinke & Gerwald
Martijn & Adriaan
Jakoba & Renske
Joric & Klaas-Jan
Hans P. & Allert

nou, vooruit dan maar, Gerwald wil zo graag :wink: dus schrijf ons ook maar in. kunnen we weer fijn genadeloos ingemaakt worden :wink:

zo goed, Gerwald??

Oh lennard , kun je joric en mij dur uit halen, want het schijnt dat ik niet zoveel zin/tijd daar voor wil vrijmaken, en joric bij nader inzien toch dacht dat ie mij ook moest vragen of ik wel mee wil doen. Dus dat vraagtekentje mag wel weg hoor, dat ziet er niet uit natuurlijk, en dan kun je gelijk onze namen wissen..

Spac, bedankt he.

gezocht:

koppelloos iemand die zich vermaken kan met een potvolperen en een biertje, voor lol en de eerste plaats in het klaverjascircuit.
liefst niet te nat achter de oren.
weet jij het troefrijtje uit je hoofd, mail dan naar: allert@oudmankeukens.nl.

Knapzak schreef: gezocht: koppelloos iemand
Kramer schreef: (...)joric bij nader inzien toch dacht dat ie mij ook moest vragen of ik wel mee wil doen

Volgens mij kun je nog bij Joric terecht Allert...