Warnings:1 schreef: Ik wil nog een activiteit toevoegen aan het weekend voor de niet-bezwaarden: op zondagmiddag de finish van de 4 mijl van Groningen bekijken op de vismarkt.

Lijkt me leuk! Ik hou het nadrukkelijk bij kijken, alhoewel het bereiken van de plaats waar ik mijn middag zal doorbrengen ook al wel de nodige voeten in de aarde zal hebben!

Lucky schreef: Yess, bijna alle amicalen hebben inmiddels onderdak. Ik heb nog 2 dames en 1 kerel in de aanbieding.. Iemand die z'n Casa/maison/2onder1kap/ouderlijk huis/pauperflat/kartonnen doos o.i.d. wil openstellen?

wanneer krijgen we dan te horen wie bij wie slaapt? want ik heb alleen mn sis doorgegeven en heb nog wel een plaatsje vrij als ik niet iemand anders krijg. daarnaast heb ik net gehoord dat mn huisgenootje er niet is dit weekend dus daar kan misschien ook wel iemand slapen..

hoi ik kom mogen ook wel even langs denk ik, gezellig! :)

ABC, willen jullie alvast een tipje van de sluier oplichten wat de aard van de sportdag betreft. Wordt het een gereformeerde volleybaldag of kun je ook andere dingen doen (bijv. curling of waterpolo - voetbal is trouwens ook leuk)?

Vooruit ;-), dat willen we! Oehhh en het wordt spannend!!
Naast het feit dat er gevoetbald, gevolleybald of gebasketbald gaat worden, wordt er ook een soort zeskamp georganiseerd met ontzettende leuke, grappige, spannende, retetoffe onderdelen! Om maar een onderdeel te noemen: 'Brandweerman, redt mijn kind!'. Laat u verrassen! Kortom, een middag waarin voor ieder wat wils is! Uiteraard mag u zelf bepalen waaraan u deelneemt..

Haha, superleuk!! Ik ben erbij!

Ik ben er ook bij!

froukje schreef: Ik ben er ook bij!

Yes, dan hebben we een team van 5 (Pytric, Maurice, Sietske, Erika, jij en ik)

ABC, heel veel plezier en succes gewenst voor komend weekend!

Ik heb er zin in!

misschien kom ik s'avonds wel even

Als de ABC er geen bezwaar tegen heeft, maak ik hier even reclame voor de zondagochtend. Om 9.30 uur is er een Cantatedienst in de Lutherse Kerk (Haddingestraat): cantate 131 Aus der Tiefen. Misschien wel de mooiste van alle cantates. Optionele activiteit. Vervolgens kun je gewoon aanschuiven bij koffiedrinken her en der.

MORGEN BRAKKE BRUNCH VANAF EEN UURTJE OF 11: BIJ KLAAS-JAN EENDRACHTSKADE zz 14A
EN BIJ MAUREEN AQUA 549
DUS NIET OP SOOS!!!

Daarna sporten etc sporthal aan de vondellaan.

N.B. Steendam

En vanavond natuurlijk komen! Omdat er veel amicalen zijn/komen, maar ook gewoon omdat het leuk is.

Bij deze wil ik de VGST en de VGSL van harte bedanken voor het bouwen van de hoogste Flügel toren ooit in de Shooters. Zonder jullie was het niet gelukt! Morgen een poging om dit record te verbreken, geef je op via dit topic.

Ha, wat een mooi feestje! Vooral om binnen te zitten met Janjaap, Jil en die barlui. Ze kunnen best wel een beetje zingen!! ABC nu al bedankt!!

Ja idd was mooi! Heb me keihard vermaakt... Was leuk! En Jill ik zie je morgen bij het sporten (en succes met de brakke brunch!!!)

KOM allemaal! de koffie gezet en de broodjes zijn warm...

Wowsie wat een mooi feestje gisteren! Heb me goed vermaakt. Wel jammer dat ze zo met die snoeren gingen klooien en vervolgens vergaten wat ze hadden gedaan. Was Theo de hele dag mee bezig geweest.

En nu heb ik echt vet veel zin in sporten. Voor zover ze dat zelf nog niet hebben gedaan wil ik Theo Z, Chris T en Jeroen nog even opgeven.

Update foto's ! !

The Stage

Nu ook:
Brakke Brunch
Sportmiddag
KCK
Eten pakhuis
Amicitiadrinken

De GSV -> Foto's -> AW1 t/m AW6

Groetjes de Beeldvormers

Ik vond het een leuk feestje!

Vraagje: begint het eten vanavond om 18u of om 18:30u?
(De poster en de verklarende tekst eronder spreken elkaar een beetje tegen...)