jil*

<a href="http://picasaweb.google.com/lh/photo/k5_iNt6K5NHvmHYmUZTizA?authkey=EgXGARW14OE"&gt;&lt;img src="http://lh6.ggpht.com/j.neurink/SM6YOUwWSII/AAAAAAAAADU/rTCpkBdRJTI/s800/poster%20tweede%20versie%20abckopie.jpg" /></a>Dag allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten zit het amicale weekend eraan te komen! Van 10-12 oktober as is het zover! Wij hebben er zin in, en hebben voor jullie (en de amicalen natuurlijk) een fantastisch programma in elkaar gedraaid. Dus we hopen jullie in grote getale te verwelkomen!
Er zijn natuurlijk slaapplekken nodig, laat dus weten of je een plekje beschikbaar hebt, hier op het forum, of mail even naar Matthijs Schokker, hij is onze slaapplaatsencoordinator. Zijn mailadres is: matthijsschokker@hotmail.com

Ok, het programma voor de mensen die het niet konden lezen, sorry dat het zolang duurde:
Programma Amicaal Weekend GSV

Vrijdag:
17:00 Eten op Soos (Hereweg 40a, 3,- pp)
22:00 Openings feest in The Stage (Peperstraat 27a)

Zaterdag:
11:00 Brakke brunch (locatie volgt nog)
13:30 – 16:30 Sport activiteiten in sporthal (Vondellaan 75)
18:00 Eten in het Pakhuis (Peperstraat 8-2, 12,- pp)
21:00 – 23:00 Kleinkunstavond in de Columnakerk (Paulus Potterstraat 2)
23:00 – 01:00 (optioneel) Naborrelen op Soos (Hereweg 40a)

Zondag:
's Ochtends: kerkdienst naar keuze (informatie bij ABC-leden te verkrijgen)
Na de kerk: koffie in verschillende GSVhuizen (locatie volgt nog)
Het idee is dat je op zondag eet (lunch zowel als avondeten) bij de mensen bij wie je logeert (informatie bij ABCleden te verkrijgen).
20:00 Sing in op Soos (Hereweg 40a)
21:00 Spelletjes avond op Soos (Hereweg 40a)

Doe even een mooie flyer/poster erbij ;)

amicaal weekend met wie dan?

Twente, Tilburg en de Leienaars

Leuk zeg. Ik zal proberen een gedeelte mee te pakken van het weekend.

Ga ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken te zeggen dat het woord 'vegetisten' geen correcte benaming voor leden van Vegetist (Tilburg) is. Net als bij ATV en FQI hoort er ook geen de/het/een voor.

Maar ik ben benieuwd naar het weekend!

Hannah schreef: Ga ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken te zeggen dat het woord 'vegetisten' geen correcte benaming voor leden van Vegetist (Tilburg) is. Net als bij ATV en FQI hoort er ook geen de/het/een voor.

Zouden ze bij de ATV en een FQI ook het vegetistje hebben?

Ook voor GSV'ers geldt dus: opgeven voor eten kan UITERLIJK tot en met maandag 6 oktober as. Opgeven voor vrijdag en/of zaterdag bij mij: j_neurink@hotmail.com. Dit ivm grootte bestelling en reservering voor respectievelijk vrijdag en zaterdag. Voor dit weekend hebben wij Tilburg, Leiden en Twente uitgenodigd.
Nog even een oproepje:
Er gaat weer een kleinkunstavond plaatsvinden, dus als je dat leuk vindt (wij wel uiteraard!) doe je ding! En voel je vrij; zingen, dansen, cabaret, improvisatie-toneel of een briljante goocheltruuk, van ons mag het allemaal! dus ga dat podium op! :D

Ha, leuk dat jullie het amicaal weekend hebben genoemd naar mijn artikel. Ik kan het programma trouwens niet zo goed lezen met die spikkels op de achtergrond. Wel vetcoole flyer. Is dat Klaas-Jan aan de rechterkant op het plaatje?

ik ben erbij in ieder geval. voor de rest heb ik miss wel ruimte voor nog iemand om te slapen (mijn zus, Janneke, VGST) komt misschien ook dus die heeft dan zoiezo recht op een plaatsje, dus daarnaast kan er waarschijnlijk nog 1 iemand komen. mocht mijn zus niet komen, laat ik het weten..

ik ga zaterdags ff naar huis werken, maar wil er wel bij zijn :D

Ik ben er bij op vrijdag en zaterdag (met eten). Veel te mooi dat feest in the Stage. Ik hoop wel dat het allemaal gaat passen. Enfin, 100 mensen passen er sowieso in.

Bier voor € 1 neem ik aan? :wink:

Oh, eventueel kan er hier ook wel iemand slapen.

Denk dat ik er wel bij ben tenzij er ineens iets tussen komt.

Ik ben er ook bij vanaf vrijdagavond laat en de hele zaterdag, zondag.

Wat moet ik mij voorstellen bij de sportactiviteiten? Pitch en put, voetbalwedstrijd, boswandeling, dam-competitie?

Klinkt leuk, ook in het kader van de huwelijksmarkt.

Het is een ABC'tje.

Hey, die tekst heb ik dus nog ergens op een gele polo gedrukt staan he. Kan ik die ook weer es aan.

Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Lukkien die graag een keer van je wil lenen.

je moet je muil houwe neffert...

en allemaal komen! Een grote opeenstapeling van briljante activiteiten!