ik kom alleen brak brunchen. moet dat trouwens om 11:00? Een lamme lunch klinkt mij ook erg goed in de oren.

hallo! ik wil graag mee eten op vrijdag en zaterdag. mmmm!

ik geef me hierbij op voor het gehele weekend. mijn zus, Janneke Waninge - Bulder, slaapt bij mij, maar heeft opgegeven dat ze zelf een slaapplaats vind/heeft, maar dat is dus bij mij... dus daarnaast kan er nog 1 persoon bij me slapen denk ik zo

Huize Elfhoog heeft ook slaapplaatsen beschikbaar, een stuk of 4 schone slaapsters moeten er wel in passen.

Daarnaast geef ik me ook op voor de complete agenda

Ik ga ook voor alles,

Hapkars schreef: Huize Elfhoog heeft ook slaapplaatsen beschikbaar, een stuk of 4 schone slaapsters moeten er wel in passen. Daarnaast geef ik me ook op voor de complete agenda

Ga je nu ineens een beetje de actieve GSV'er uithangen ofzo, nu er Leidse schonen dreigen langs te komen :)

Ik wil nog een activiteit toevoegen aan het weekend voor de niet-bezwaarden: op zondagmiddag de finish van de 4 mijl van Groningen bekijken op de vismarkt.

Herbsgarden

Oh oh, daar komen weer ingezonden brieven van. Senaat, doe er wat aan. Zo'n oproep kunt u toch niet toelaten?

Warnings:1 schreef: Ik wil nog een activiteit toevoegen aan het weekend voor de niet-bezwaarden: op zondagmiddag de finish van de 4 mijl van Groningen bekijken op de vismarkt.

Afvallige, branden zul je.

Warnings:1 schreef: Ik wil nog een activiteit toevoegen aan het weekend voor de niet-bezwaarden: op zondagmiddag de finish van de 4 mijl van Groningen bekijken op de vismarkt.

Ja leuk! Kunnen we eens laten zien hoe verschrikkelijk sportief we zijn. Doe jij mee? Ik hoop voor alle lopers dat het weer beter is dan vandaag.

Ja ik ben van plan mee te lopen, al moet ik nog beginnen met trainen. Fernand waarschijnlijk ook en ons erelid had zich ook ingeschreven. Nog meer?

Simon bij deze promoveer ik jou tot CC'er van de SchaduwABC, manage dat programma ff ;)

Verder wil ik iedereen vragen om zich ff op te geven op het officiele opgave-topic... is administratief-technisch wat makkelijker... bedankt!

Warnings:1 schreef: Ja ik ben van plan mee te lopen, al moet ik nog beginnen met trainen. Fernand waarschijnlijk ook en ons erelid had zich ook ingeschreven. Nog meer?

ja! en ik hoop ook dat het niet van dit hondeweer is. Op oogradio voorspelden ze goed weer voor het volgende weekend dus hopen dat ze dat goed voorspeld hebben.
Maar inderdaad een hele goeie zondagmiddagactiviteit voor de ABC-gangers ! 8)

Waarschijnlijk lukt het me wel een inschrijvingsbewijs te regelen via marktplaats, dus dan ben ik er ook bij!
(nog bedankt voor de tip corien!)

Mensen die zondagavond komen: lijkt mij handig als u uw spelletjes in grote hoeveelheden meeneemt, dan valt er ook wat te spelen.

Ik ben ook bij het eten van vrijdag en zaterdag

Namens de BASIC: Neem ook je liedbundel mee naar de Sing-in!

JWJ schreef: Afvallige, branden zul je.
erika schreef: Ja leuk!

:roll:

Yess, bijna alle amicalen hebben inmiddels onderdak. Ik heb nog 2 dames en 1 kerel in de aanbieding.. Iemand die z'n Casa/maison/2onder1kap/ouderlijk huis/pauperflat/kartonnen doos o.i.d. wil openstellen?

In Huize Knorretje passen na een tafelverplaatsing nog wel 2 meiden!