Gaan we weer kwallenballen?:D

Wellicht, ligt aan het weer op zaterdag... Maar sowieso wordt het veel te tof!!

krijg je ook ouderejaarskorting? of hbo-reductie? dat omdat ik het waarschijnlijk allemaal wat minder goed snap en minder waar voor mijn geld krijg.

Nee, ouderejaarsheffingen doen we niet aan, kunnen we niet aan beginnen, daarbij is meer dan de helft ouderejaars. Verder HBO-korting? Ook niet, ze zouden eerder meer moeten betalen om erbij te mogen horen...:D
Verder zou ik de Webcie willen verzoeken om een stickie op dit topic...

(waarom staat dit topic in regio's eigenlijk?)

Geen idee, hij staat nu in extern nieuws, zoals het hoort.

Gewaagde poster...

qua idee vind ik de poster leuk maar qua kleurgebruik vind ik m knetter-irritant; heb nu nog steeds geen idee van het programma.

Soms moet je gewoon tussen de regels door weten te lezen...

Herbsgarden

Voor wie benieuwd is hoe amicaal wij kunnen/konden zijn met de VGST: hier een .

Ah, jij vroeg je ook af wie Nvidious was en waarom hij zoveel posts had? :P

nu alvast, ruim voor de deadline: ik eet zowel vrijdag als zaterdag mee! gezellig!

I'm in, anders ben ik toch het hele weekend mezelf maar aan het plezieren.. als je (niet) begrijpt wat ik bedoel

Sieht gut aus! dat weekend ga ik hier ook ff voor reserveren

Herbsgarden schreef: Voor wie benieuwd is hoe amicaal wij kunnen/konden zijn met de VGST: hier een .

Aiaiai, ik heb in het kader van de nostalgie even het een en ander terug gelezen. Hilarisch, ik heb nog steeds buikpijn van het lachen. Weet de ABC zeker dat de tand des tijds het geleden leed en de etterende wonden alweer geheeld heeft?

ff vraagje aan de commissie, voor welke activiteiten moet je je opgeven en welke kosten zijn er aan verbonden?

Je moet je opgeven voor beide maaltijden, en dit kost bij elkaar (als ik me niet vergis) €15,-. Somebody correct me if I'm wrong!
In ieder geval moet iedereen gewoon komen, het wordt echt veel te tof! Nu al één groot hoogtepunt!

mazzhijs schreef: Je moet je opgeven voor beide maaltijden, en dit kost bij elkaar (als ik me niet vergis) €15,-. Somebody correct me if I'm wrong! In ieder geval moet iedereen gewoon komen, het wordt echt veel te tof! Nu al één groot hoogtepunt!

bedankt mazzhijs! wanneer er rekening wordt gehouden met dat ik een vegetarisch dieet volg, dan geef ik me voor beide maaltijden op.
graag hoor ik of de mogelijkheid voor een vegetarisch menu bestaat.

Graag eet ik beide keren mee.

Herbsgarden

Kan de planning nog even leesbaar on-line geplempt worden? Van die poster krijg ik een bad trip.