ja idd, met een rooster is t al een stuk makkelijker om te zeggen welke data ja kiest.
Maar ik ga er vanuit dat 5 september het nieuwe college-jaar weer begint.
Het lijkt mij daarom zinnig om het daarvoor nog te doen. Behalve als dat een standaard hertentamen-week is voor de meeste mensen...

4 september dacht ik. maar wat maakt 1 dag nou uit...

ja fuck man mijn geld is op ...kom net terug van vakantie..praag ga ik niet trekken!!..have a good time there ..ohne mich...:(

ach weetje wat chris, gaan wij gezellig iets anders, goedkopers doen :)

na het novitiaat als het kan als het begin september is kan ik sowieso.

Gaat er nog iemand naar Praag? (ik trouwens niet hoor)

ik wil graag mee!

Maar liften is niet mijn ding, weet ik sinds een paar week...

ja, maar je hebt geen rijbewijs en geen geld, dus je zal wel moeten!

idd maar me moeten onderhand wel een beetje concreet gaan worden denk ik. doordat ik zo stom was om me niet in te schrijven voor de vakken in het eerste blok kan ik nu zo 10 weken weg...

zullen we op cruise gaan HJ?

ideetje hoeven we maar te liften tot hoek van holland :)

gaan er geen cruises vanuit Dijlfzijl of de Eemshaven ofzo?

naar de noordpool misschien

brr koud

nanningahj schreef: idd maar me moeten onderhand wel een beetje concreet gaan worden denk ik. doordat ik zo stom was om me niet in te schrijven voor de vakken in het eerste blok kan ik nu zo 10 weken weg...

en heb je alle tijd om iets leuks te verzinnen. ik heb het zelf een beetje gehad met het idee om met het hele jaarverband iets te doen, dus van mij horen jullie niet al te veel meer.

ik dacht dat we ook al van het idee waren afgestapt om met het hele jaarverband naar praag te gaan. we zouden met mensen van unestra naar praag gaan. per slot van rekening zijn we ook niet met zijn allen naar parijs geweest.
trouwens willen de mensen die zin hebben ff reageren dan weten we waar we over praten

Wordt het nog wat of gaan we voor de voorjaarsvakantie oid.?

geld jongens..geld..de wil is er wel!..maar die o zo belangrijke financiele speelruimte is zo uitermate penibel

de bedoeling is wel in september te gaan.

WANNEER DAN?! Ik heb ook nog andere dingen te doen, van de maand.