hee Di Grande, ik heb toen ik een weekje in Praag zat ongeveer 80 euri uitgegeven en elke dag benk uit eten geweest... En ik vind je idee van in 2 dagen liften wel super tof! Nog meer competitie en je hebt zat tijd (elke dag 10 uur) dus nog vet chille en ouwehoeren op een andere plek. En dan kijken wie als eerste in Praag aan komt!

goed idee zmith

zmith schreef: hee Di Grande, ik heb toen ik een weekje in Praag zat ongeveer 80 euri uitgegeven en elke dag benk uit eten geweest...

Die Grande heeft ook een Grande portemonnee....

wou je ook in Tsjechie gaan liften..
de taal ken je daar niet .. en .. en .. en ..

maar goed tis een EU-land.. :)

Roels schreef: de taal ken je daar niet .. en .. en .. en ..

Wat dacht je van: :thumbs: :hallo:

en als je een beetje roept dat je naar PRAHA wil dan kom je er wel. praag is maar 100 km over de grens daar ben je snel.

Ja, Tsjechen kunnen wel engels. Verder ben ik voor de 'Zwier-optie', ons eigen liftwedstrijdje..

ja zwier wil wel wedstrijdje he..2x sneltse tijd in berlijnweekendje...gelopen koers zeg ik niet aan beginnen Ursa..;)

Di Grande schreef: ja zwier wil wel wedstrijdje he..2x sneltse tijd in berlijnweekendje...gelopen koers zeg ik niet aan beginnen Ursa..;)

heey, wacht eerst ff totdat iedereen zich ingeschreven heeft en laat iedereen 10 euro inleggeld betalen voor de prijs en begin dan pas met dreigen, nu loop ik die 200 eu mis!

zmith schreef:
Di Grande schreef: ja zwier wil wel wedstrijdje he..2x sneltse tijd in berlijnweekendje...gelopen koers zeg ik niet aan beginnen Ursa..;)

heey, wacht eerst ff totdat iedereen zich ingeschreven heeft en laat iedereen 10 euro inleggeld betalen voor de prijs en begin dan pas met dreigen, nu loop ik die 200 eu mis!

dikkepraatjesmaker.

ik snap nog steeds niet hoe jij met zo'n hoofd steeds zo snel een lift krijgt :wink:

beuzzie schreef:
zmith schreef:
Di Grande schreef: ja zwier wil wel wedstrijdje he..2x sneltse tijd in berlijnweekendje...gelopen koers zeg ik niet aan beginnen Ursa..;)

heey, wacht eerst ff totdat iedereen zich ingeschreven heeft en laat iedereen 10 euro inleggeld betalen voor de prijs en begin dan pas met dreigen, nu loop ik die 200 eu mis!

dikkepraatjesmaker.

ik snap nog steeds niet hoe jij met zo'n hoofd steeds zo snel een lift krijgt :wink:

Zwier, anders vertel je hem ff dat je een blonde pruik gebruikt hebt...

beuzzie schreef:
zmith schreef:
Di Grande schreef: ja zwier wil wel wedstrijdje he..2x sneltse tijd in berlijnweekendje...gelopen koers zeg ik niet aan beginnen Ursa..;)

heey, wacht eerst ff totdat iedereen zich ingeschreven heeft en laat iedereen 10 euro inleggeld betalen voor de prijs en begin dan pas met dreigen, nu loop ik die 200 eu mis!

dikkepraatjesmaker.

ik snap nog steeds niet hoe jij met zo'n hoofd steeds zo snel een lift krijgt :wink:

Héé papzak, ga gauw ff je bierspieren trainen!

zo klaaaar. is ook alweer gebeurd...

grote jongen

maar laten we wel een beetje ontopic blijven

he, ik hoorde van sommige mensen dat ze ook de week direct na het novitiaat(dan heeft iedereen vrij) naar praag wilden of ze vinden het iig een goed id.

ik ben toch eerder voor twee weekenden na het novitiaat. de eerste maand van je studie doe je toch niks, en het zal voor de meesten even duren voordat ze weer geld hebben na hun dure vakantie's

ook ben ik na twee weken studie ondertussen wel weer toe aan een vakantie(zware studie he biologie)

probleem is nu dat nog niemand zn/haar rooster kent, maar ik denk dat je in twee weken genoeg weet te verzetten.

heeft er al iemand een goedkoop vliegreisje ontdekt?
ik wil iedereen er op blijven wijzen dat iedereen gewoon op eigen gelegenheid richting tsjechie zal moeten reizen, enig initiatief kan dus geen kwaad.

voor de mensen die graag meewillen, maar simpelweg geen geld hebben raad ik aan op tijd te zorgen dat ze een maandje maximaal bij ib-groep lenen.

hmm...waarom zou je tijdens het collegejaar gaan als het ook daarvoor kan...als je de eerste weken goed met je studie bezig bent zet je iig de toon voor het eerste blok...en gelijk na het novitiaat heeft iedereen niet zoveel minder geld dan twee weken daarna dat het een praagreisje zou kunnen belemmeren...

29 augustus ben ik voor!
jouw optie zou 12 september zijn, Huub.

Ik denk dat het verstandig is dat we gewoon gaan inventariseren wie wanneer wil.

Dus Praagfanatics post ff wanneer je wil
29 augustus
of 12 september

Ik wil van 29 augustus tot en met 12 september, kan dat ook? :D

ik ben voor 12 september

Op zijn wel wat leuke aanbiedingen, maar met reserveringskosten en een aantal toeslagen erbij wordt het toch nog een stuk duurder.

Maakt me ni echt uit. 29 augustus is wel de handigste optie, da's toch zo'n loze week..