Armani

Aanstaande dinsdag is het zover! In het idyllische plaatsje Leegkerk heeft de Basic voor u een pracht van een kerst sing-in georganiseerd. In het enige kerkje dat dit gehucht boven Hoogkerk rijk is, bent u vanaf 20.15 van harte welkom.
Het programma zal de opbouw hebben van een 'Festival of Lessons and Carols', zoals in de engelse koortraditie ook gebruikelijk is rond kerst.
Het belooft een zeer diverse avond te worden, met klassiek en pop, samenzang en vertellingen. Samen zullen we het feest vieren van de komst van onze Koning op aarde. We hopen op uw komst!

De Basic

Leegeweg 23/1
Leegkerk (net boven Hoogkerk)

Goede shit, echt retejammer dat ik dat moet missen!

een 'Festival of Lessons and Carols' is heel tof!!

Wordt er ook vervoer geregeld voor mensen die niet in Vinkhuizen wonen? :)

Iedereen komen, ben eindelijk na twee jaar GSV gestrikt om cello te gaan spelen. Dus voor iedereen die wil lachen, komen! Wie weet is het eenmalig en krijg je deze kans nooit meer.

Sabine schreef: Wordt er ook vervoer geregeld voor mensen die niet in Vinkhuizen wonen? :)

Zo ver fietsen is het niet hoor! Maar misschien kun je met de bus... via Hoogkerk ofzo?

Het lag toch 10 minuten buiten vinkhuizen? Dat is dan toch zo een klein halfuurtje fietsen...

Met de bus doe je er langer over :wink:

Wat een top locatie :)

Sabine schreef: Het lag toch 10 minuten buiten vinkhuizen? Dat is dan toch zo een klein halfuurtje fietsen...

Ik stel wel voor dat Haren even een taxitietje aangeboden krijgt, dit is echt een schandalige afstand.

als die taxi dan toch langs de eendrachtskade komt..

Ik denk dat je beter even langs de snelweg kunt gaan staan..

Nee binnendoor is sneller!

Wel een rete arelakste lokatie als je daarna nog wilt kluften in Tukkerland. Mot maar weer.

Zeur niet zo mensen, het is ergens anders dan je gewend bent maar dan heb je ook wat! Stelletje gereformeerden... :)

Nou wat een service! Auke bedankt!

Je kunt er met de bus komen: de lijnen 35, 39 en 18 komen er langs.
Let op:

  • lijn 35 rijdt niet meer na 19 uur.
  • lijn 39 rijdt na 19 uur om de 2 uur...
  • lijn 18 is een belbus: moet je een half uur van te voren bellen (en gaat ook één keer per uur).
Ursa schreef: Wel een rete arelakste lokatie als je daarna nog wilt kluften in Tukkerland. Mot maar weer.

Jongen, da's 10 min fietsen vanaf vinkhuizen, en binnen 30 min. van het station. Red je prima!

Pff, tjonge! Ik vind het wel ingewikkeld, moet nog kijken welk vervoersmiddel ik ga pakken!

Morgen is het al zover: een kerst sing-in in ons eigen supermooie kerstkerkje. En Renske, pak gewoon de fiets joh. Het is minder dan 10 minuten fietsen vanaf de Saffier:

Je fietst die weg naast de Saffier in (nieuwbouwwijk in), bij de T-splitsing rechts, en dan de eerste links. Vanaf daar staat het kerkje aangegeven.

Komt allen, het wordt tof!

he sabine
ga je nog? ik wil namelijk wel, dan kunnen we samen fietsen! Of ga je voor de taxi die Pytric gaat regelen....

Het schijnt ongekend mooi te worden, ik kom ook! Ergo, ik ga zelfs optreden maar misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen.