Het beloofd inderdaad een mooie avond te worden, zo'n avond waarbij je helemaal in de kerststemming raakt...

Tot morgenavond!

Ik hoorde dat taxi VTG op het gat in de markt inspringt en morgen een pendeldienst vanaf de Grote Markt naar Leegkerk uitvoert.

Benjaminkoning162

Ik ga ook naar de sing in met de deel taxi en illy ofzo iets

joanne schreef: he sabine ga je nog? ik wil namelijk wel, dan kunnen we samen fietsen! Of ga je voor de taxi die Pytric gaat regelen....

Ik denk dat ik ga, hangt nog even van een ander uitje af wat ook vanavond is maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. Bel je nog wel oke? Of ben je in de ub?

Vriend Niels

Ik wil opzich wel, maar dat vervoer is echt een probleem. Het is sowieso te ver fietsen en stel ik krijg wel zin in fietsen, dan is nog het probleem dat mijn band heel erg lek is. Is de studententaxi geen idee..?

Moet je alsnog betalen voor en sing-in ;)

Vriend Niels

De GSV heeft vast wel wat geld over om dit te betalen. Hier betaal ik HO voor!

Kan de Senaat even reageren

Vriend Niels

Niet zo fel Sabine, dat is niet de kerstgedachte...

Leegkerk, Leegkerk...lege kerk! Ik kom niet. Dat is me te ver, sorry.

Vriend Niels

He? Die grap maakte je op msn ook al.
Komt er nog een reactie van de senaat over het declareren van de vervoerskosten?

Stel je niet aan

makkelijk praten als je in vinkhoezen woont ;)

Inderdaad, ik voel met Kiffen mee.. Bij de weg, ik woon zelfs nog verder!

Zielig hoor, en ik vind dat ik al ver weg woon..ik leef met jullie allemaal mee.

Vriend Niels

Kan er geen bus geregeld worden bij 'Rapide' Tours die ons allemaal ophaalt?

Nou ja zeg. Hoe lang waren Jozef en Maria wel niet onderweg met die ezel?

Dat hoeven wij toch niet na te doen?

En ik ben niet zwanger.

Vriend Niels schreef: Kan er geen bus geregeld worden bij 'Rapide' Tours die ons allemaal ophaalt?

Ja hoor, regel maar. Ik denk alleen wel dat je meer tijd kwijt bent met hier posten en die bus organiseren dan dat je vanavond kwijt bent met even naar dat kerkje fietsen.
Het is werkelijkwaar slechts een dikke vijf minuten vanaf de Saffier, wat toch wel gezien kan worden als het échte centrum van Groningen. En je fietst toch elke week wel een keer naar Vinkhuizen? Nou dan.[/quote]