Ik vond het echt een hele mooie avond. Bedankt, iedereen!

leuke avond en toffe locatie!!
Basic en iedereen bedankt

Vond het echt een toffe viering; mooi dat Gabriel en Maria, het ouderwetse kerstverhaal en alle andere klassiekers voorbijkwamen, en dat in zo'n mooi kerkje. Basic, bedankt!

Iedereen die er was, bedankt voor jullie komst. Het was een mooie avond! Wij hebben er als Basic van genoten!

TuttieRuthie

basic bedankt he! het was leuk!

Het was heel mooi. Heel mooi.

BASIC, ik ben trots op jullie en ik vond het fantastisch. Lijkt me een waardig 'afscheid', BJ! Ik ben helemaal in de kerstsferen!
Verder wil ik vanaf hier ook de tofste regio, haar organisatie en aanwezigen op de borrel bedanken voor het fantastische gebeuren van zoƫven; warme chocolademelk, ik voel m nog!

jow bedankt! het was fantastisch :D mooi en leuk

BASIC bedankt!

Basic bedankt! Het was mooi en afwisselend.

Vriend Niels

Het was schitterend!

Het was een mooi en gevarieerd programma en dat alles bijna in mn achtertuin! Bij Cantique kwamen zelfs even middelbare schoolherinneringen boven! :D

BASIC en alle anderen, bedankt!!

Toffe reacties allemaal, bedankt! Ik wil ook nog alle mensen bedanken die aan de avond hebben meegeholpen: ik heb echt genoten!
Maar bovenal gaat alle eer natuurlijk naar onze God, halleluja!

Basic, bedankt! Het was mooi, de locatie was natuurlijk ook geweldig.

Maar goed dat ik vandaag niet meer hoef te zingen, m'n stem is echt beroerd. ;)

Mooi dienstje, mooie lokatie, mooie boom, mooie tocht, lelijk orgel, mooie piano: het was mooi.

@ keet: mooie avatar!

Basic bedankt, ik vond het erg mooi.

een sfeervol en geestelijk avondje waarin we niet al te veel hoefden te zingen, kortom, basic bedankt

Op verzoek: hier het nummer wat Annechien en ik hebben gedaan.

http://www.wrensworld.com/marydiduknow.htm

Compleet met muziek! Wat wil een mens nog meer... :)