ilja schreef: Nou ja zeg. Hoe lang waren Jozef en Maria wel niet onderweg met die ezel?

Die waren echt niet gegaan als er een sing-in in die stal werd georganiseerd.

Heeft iemand al een busroute opgezocht? Op mijn skates naar leeg kerk is echt NOT DONE!

Met het openbar vervoer kun je daar niet komen. Je zult dus op de skates moeten (als je geen fiets hebt). Misschien kun je een tussenstop maken in Vinkhuizen door daar met iemand een eetafspraak te maken. Succes! Ik verwacht je vanavond!

@Rolf: ik kan serieus niet zien wie er op die foto staat. Maurice?

@ Ilja: Dat is Juanes met een kerstmus en een harten 5(?) op zijn hoofd.

Christine Vreugd

Wat doet iedereen nou moeilijk over die 'afstand'? In de zomer fietst toch ook iedereen naar de Hoornse Plas?

Maar voor degenen die zich daardoor niet laten afschrikken: Gaat er samen gefietst worden vanaf Vinkhuizen? Dan doe ik ook mee!

Nog even een vraag: "u bent vanaf 20.15 uur welkom", hoe laat gaat het dan beginnen? En: routetechnisch is het toch langs de busbaan bij de Saffier immer geraudeaus richting Aduard etc. (binnendoor) Die route ken ik nog wel uit de tijd dat er achter de flats in Vinkhuizen enkel weilanden waren... Dat waren nog eens tijden :wink:

Vanaf 20.15 welkom betekent: we willen om 20.15 beginnen :)

Ik ga iig skaten, das goed voor je figuur enzo. Wie doet er mee?

Mar-ri-ta schreef: Vanaf 20.15 welkom betekent: we willen om 20.15 beginnen :)
Promotietechnisch is 20.00 uur dan een betere uitgangspositie... Maar goed, ik zal proberen op tijd te zijn... Mezelf (en de GSV) echter kennende...

okay, ik ben van gedachten veranderd. Geestelijke shizzle moet je tijd voor nemen, zei mn moeder. Ik weet niet hoe ik er kom, maar ik kom er. (de singinn dan he...)

shit zeg is het echt zo dichtbij? dan kom ik ook nog wel even langs. wordt 'all i want for christmas' ook gezongen?

ja en wel de bastiaanse versie gezongen door de Orthoxse Bastiaanse Monniken uit het St. Bastiaanklooster in Friezeveen.

Christine Vreugd schreef: Wat doet iedereen nou moeilijk over die 'afstand'? In de zomer fietst toch ook iedereen naar de Hoornse Plas?

Ik dus niet, dat vindt ik te ver fietsen. Nu is Leegkerk dichterbij, maar is mijn aanwezigheid nog twijfelachtig. Ik wil eigenlijk BJ niet teleurstellen, evenals mijn tentamen.

Jongen, als jij vanavond even die toffe sing-in meepikt heb je daarna weer zoveel inspiratie dat je alle tentamens komend jaar op je sloffen gaat halen.
En daarnaast zou je mij inderdaad diep,diep teleurstellen als je er niet was. Maar dat benoem ik liever niet... Tot vanavond!

Vriend Niels
Jessica schreef: shit zeg is het echt zo dichtbij? dan kom ik ook nog wel even langs. wordt 'all i want for christmas' ook gezongen?

Komt je vader mij nog ophalen?

Vriend Niels

Laat maar het is prima te lopen vanuit Vinkhuizen. Volgens 9292ov.nl zal het bus/loop-traject zo'n 20 minuten duren. Prima dus.

Ik wil graag 'U zijt wellekomen' aanvragen.

ja trek je lederen motorbroek maar vast aan

Basic bedankt, ik vond het mooi.

BASIC en de rest bedankt! Twas echt supermooi en overtrof al mijn verwachtingen!