Ik moet alwéér werken op een voetbalavond :cry: (tsja, dat krijg je als anderen ontslagen worden :wink: )

Misschien is het een leuk idee dat jullie allemaal in t Bastion voetbal komen kijken, voor elk nederlands doelpunt krijg je een gratis biertje en het ek-glas mag je houden! :D

in dat hok voetbal kijken?? :wink:

T is er anders heel gezellig, en ik sta achter de bar :lol:

Machteld schreef: ...voor elk nederlands doelpunt krijg je een gratis biertje...

Betekent dus dat je gister 120 minuten droog had gestaan en daarna in 10 minuten 5 biertjes moest wegtikken...

Nee, lekker... :P

Geertsma schreef: [..] Betekent dus dat je gister 120 minuten droog had gestaan en daarna in 10 minuten 5 biertjes moest wegtikken... Nee, lekker... :P

Ach, ik hoorde de duitsers en engelsen niet klagen bij al die gratis biertjes :wink: Ze gingen alleen maar harder juichen bij elk nedererlands doelpunt :lol:

Hé, mogen we morgen ook weer komen kijken?

JIJ mag alleen de tweede helft! :bubble:

pauljonathanpaulusI schreef: Hé, mogen we morgen ook weer komen kijken?

yep

pauljonathanpaulusI schreef: Hé, mogen we morgen ook weer komen kijken?

Je mag ook in t Bastion komen kijken, ik ben alweer aan het werk :? Ja, dat krijg je als iedereen zo slim is om vrij te vragen, behalve ik :wink:
Heel veel plezier met voetbal kijken en natuurlijk gaan we winnen (ik wil graag gratis biertjes weggeven :lol:)

Machteld schreef: (ik wil graag gratis biertjes weggeven :lol:)

Kun je dan geen sooscie gaan draaien?

Machteld schreef: [..] Je mag ook in t Bastion komen kijken, ik ben alweer aan het werk :? Ja, dat krijg je als iedereen zo slim is om vrij te vragen, behalve ik :wink: Heel veel plezier met voetbal kijken en natuurlijk gaan we winnen (ik wil graag gratis biertjes weggeven :lol:)

Hoeveel verdien je dan wel niet per uur?? :shock:

Jean schreef: [..]Kun je dan geen sooscie gaan draaien?

Tsja :roll: dat ik niet in de sooscie zit kan ik niks aan doen :wink:

RJ schreef: Hoeveel verdien je dan wel niet per uur?? :shock:

Heel veel :wink: Het is een actie van het hotel zelf, bij elk nederlands doelpunt krijg je een gratis biertje en je krijgt sowieso oranje assesoires (oa een bierglas, petjes, etc).

Maar om ff on-topic te blijven: mensen allemaal veel plezier op soos met het voetbal! (tijdens de finale hoef ik niet te werken, dus ik hoop in ieder geval nog 1 wedstrijd van nederland op soos te zien :D)

Nederland gaat winnen vanavond!!!!!!!!!!!! En allemaal kijken op SOOS!

:newbie: :newbie: :newbie: :newbie:

elsbezemer schreef: Nederland gaat winnen vanavond!!!!!!!!!!!! En allemaal kijken op SOOS! :newbie: :newbie: :newbie: :newbie:

Ja tuurlijk!! Wie komt er nog meer? :dance1: :drink:

Gea schreef: Ja tuurlijk!! Wie komt er nog meer? :dance1: :drink:

IKKE!! :google:

en ik

en ik en agnes

en ik

Heb ik weer, een bruiloft vanavond!

Vriend Niels

Voetbal gaat voor!