Ik lees net dat Duitsland met welgeteld 1(!) man in de aanval speelt, 4-5-1. De laffe hazen. Weliswaar zullen er wel weer 2 opkomende middenvelders zijn, maar toch. Als ze er maar niet zo'n verderfelijke 'we gaan met z'n allen verdedigen en misschien kunnen we met een dieptepass onze Kuranyi naar de 16 van oranje sturen om daar vlak voor het einde een schwalbe uit te voeren en daarmee zo'n scheisse penalty te versieren en toch te winnen' gaan voetballen want daar hou ik niet zo van... :evil:

duitsers spelen altijd op een manier waar ik niet van hou. eigenlijk hou ik gewoon niet van duitsers.

Wist je trouwens dat in de Panorama van deze week een Duitse voodoo-pop zit die je helemaal lek kunt prikken?

Jaap Boersema schreef: Wist je trouwens dat in de Panorama van deze week een Duitse voodoo-pop zit die je helemaal lek kunt prikken?

Je bedoelt deze?

[/url]

Pater schreef: [..] Je bedoelt deze? [/url]

Ja

Jaap Boersema schreef: [..] Ja

Als ik het niet dacht

Vanavond uitgeprobeerd: VOETBAL KIJKEN OP SOOS

We hebben twee hele mooie teevee's op SooS...

Mooie Oranje Dug-out...

EK-knoeikleed...

Och och och ik ben NU al zenuwachtig.. Tot morgen allemaal

HE kramert, tis voetbal kijken met de regio vent en da's niet op soos!

L1Rn4urAyA7aTEe

Nederland speelt ook geen voetbal, maar schaak. 90% van de tijd zit je naar wat heen-en-weer getik op het middenveld te kijken (want o wee, we mochten eens balverlies lijden).

... misschien kijk ik daarom ook veel liever naar volleybal en tennis dan naar voetbal. ;)

misschien is het een idee dat mensen die niet van voetbal (of van Nederland) houden en die dus vanavond liever gaan breien of Pimpampetten zich niet meer op dit forum laten zien...

voetbal kijken met de regio is voor mietjes. zeker als je ziet hoe onze soos er zelfs op dit moment al uitziet. je mag er zelfs naar hartelust knoeien bij elke goal, wat vast niet gezegd kan worden van de kamers van loes, kelder endieenedieiknietmeerweet.

Knapzak schreef: voetbal kijken met de regio is voor mietjes. zeker als je ziet hoe onze soos er zelfs op dit moment al uitziet. je mag er zelfs naar hartelust knoeien bij elke goal, wat vast niet gezegd kan worden van de kamers van loes, kelder endieenedieiknietmeerweet.

Inderdaad, ik vind het serieus kansloos om in een stinkende huiskamer met een paar grefo's naar de wedstrijd van de eeuw te kijken... Ik zeg, infeesten op soos en dan naar de Vismarkt ofzo.

K%S schreef: [..] Inderdaad, ik vind het serieus kansloos om in een stinkende huiskamer met een paar grefo's naar de wedstrijd van de eeuw te kijken... Ik zeg, infeesten op soos en dan naar de Vismarkt ofzo.

wat een onzin!!! :shock:

Wordt er op soos woensdag naar NL- LL gekeken, of gaan we kijken, hoe de Duitsers 'niet winnen' van Tjechie-B?

Volgens mij staan er twee (of meer) TV's.

dat wortd dus een drukke soos woensdag :D

was een zeer spannende wedstrijd met een negatief einde... echter de soos is een prima locatie!!!!

Jho mensen, ook morgen kan er weer op SooS gekeken worden naar de wedstrijd van ORANJE... KOMT ALLEN

jippie! robbert, hoe mooi, dat je zelfs op een dag als deze nog gaat posten voor de VGSE!

Ik kan iedereen aanraden naar soos te gaan, Koos heb gelijk: hoe meer zielen (lees ook: bier) hoe meer vreugd. Op soos kijken roelt echt enorm de pan uit. Vorige week zaterdag was natuurlijk een b-tje jammer, maar dat gaat komende zaterdag niet gebeuren. Het feest van afgelopen woensdag is echt bijna niet te evenaren, maar ik ben voor een goede poging zaterdag.

me 2..... ORANJE OLEOLEOLE!!!!

OIOIOI dat wordt een halve finale!