Robbert

Juich met z'n allen Oranje naar het Europese Kampioenschap

oioioi, wat een site. Vooral darts is een aanrader... (en helemaal als je het helemaal gehad hebt met die Deutsche Mansschaft...)

Animal schreef: http://www.schade-deutschland-alles-ist-vorbei.tk

check dan ook even dit nieuwe wapen in de strijd tegen hooligans:

http://www.oranjeinportugal.nl/artman/p ... _337.shtml
Henri!! schreef: [..] check dan ook even dit nieuwe wapen in de strijd tegen hooligans: http://www.oranjeinportugal.nl/artman/p ... _337.shtml

nou ja zeg, waarom zijn daar nou weer vrouwen voor nodig!! wat een discriminatie zeg!!

Liesje schreef: nou ja zeg, waarom zijn daar nou weer vrouwen voor nodig!! wat een discriminatie zeg!!

Ja idd, dat is al de zoveelste keer dat de hooligans worden gediscrimineerd, maar daar hoor je nooit iemand over...

:lol:

Ik denk dat ik ook maar hooligan ga worden... :P

Liesje schreef: [..] nou ja zeg, waarom zijn daar nou weer vrouwen voor nodig!! wat een discriminatie zeg!!

Dat komt omdat er zoveel mannelijke hooligans zijn. Als jij nou een beetje heisa gaat schoppen in Portugal komen er volgend EK wel 250 mooie mannen... :wink:

Ik vind het een mooi wapen!!

Beetje jammer dat je eerst geweld moet gebruiken voor ze over de brug komen... :wink:

'k Zou me wel wat goedkoop voelen, als je als vrouw daar een beetje als afleidingsobject moest fungeren.

Animal schreef: 'k Zou me wel wat goedkoop voelen, als je als vrouw daar een beetje als afleidingsobject moest fungeren.

Ligt eraan hoeveel ze betalen....

Animal schreef: Beetje jammer dat je eerst geweld moet gebruiken voor ze over de brug komen... :wink: 'k Zou me wel wat goedkoop voelen, als je als vrouw daar een beetje als afleidingsobject moest fungeren.

'afleidingsobject', of verleidingsobject dan wel lustobject!!

Vriend Niels
Animal schreef: Beetje jammer dat je eerst geweld moet gebruiken voor ze over de brug komen... :wink: 'k Zou me wel wat goedkoop voelen, als je als vrouw daar een beetje als afleidingsobject moest fungeren.

Hee Animal, mooi Avatar, schitterend als alle GSV-leden er toch op een bepaald moment achter komen dat er maar een toffe regio is en dat is regio Oranje. Ik wed dat over een tijdje alle GSV-ers en in Oranje kledij bijlopen. Helaas is voetballen kijken met Regio Oranje alleen voorbehouden voor de regioleden. De rest mag van ons wel op soos voetbal kijken.

Dank je niels, dat waardeer ik. Zweden Bulgarije wordt toch bij jou gekeken??

Vriend Niels

Ja op jouw kamer...

L1Rn4urAyA7aTEe

Spannend, Nederland - Duitsland, Duitsland heeft individueel slechtere spelers en Nederland heeft een slecht team...

En toch denk ik dat Duitsland wint.

Ingûh schreef: Spannend, Nederland - Duitsland, Duitsland heeft individueel slechtere spelers en Nederland heeft een slecht team... En toch denk ik dat Duitsland wint.

Laten we hopen dat jij dinsdag een slechte avond hebt!! :wink:

Ingûh schreef: Spannend, Nederland - Duitsland, Duitsland heeft individueel slechtere spelers en Nederland heeft een slecht team... En toch denk ik dat Duitsland wint.

Tering nog een voor het jean-kamp! check zijn avatar!! :twisted:

L1Rn4urAyA7aTEe
Martijn schreef: [..] Laten we hopen dat jij dinsdag een slechte avond hebt!! :wink:

Het interesseert me geen zier wie er wint, als je objectief kijkt naar wat de mogelijkheden zijn, dan moet je eerlijk toegeven dat Nederland geen al te beste kans maakt. De statistieken staan in ieder geval niet achter ons...

Ingûh schreef: En toch denk ik dat Duitsland wint.

Ja, maar jij bent ook half duits... (dan kan ik het ook)

L1Rn4urAyA7aTEe

Je kunt het ook positief bekijken: ik ben ook half Nederlands... ;)

Henri!! schreef: [..] Tering nog een voor het jean-kamp! check zijn avatar!! :twisted:

Henri, ik ben niet speciaal voor Duitsland hoor. Ik probeer alleen de mensen wat ruimer te laten denken en bewust te maken van de wereld buiten Nederland. En laat het ook bij het voetballen toch vooral om het spelletje en de kwaliteit ervan gaan, en niet om de onderbuikgevoelens die veroorzaakt zijn door een oorlog die niemand van de huidige generatie meegemaakt heeft.
Strooit bloemen in het rond