Gave foto's mensen. Geeft me oprecht een warm gevoel. Echt vreselijk sneu dat ik er niet bij kon zijn.

Bijkomend voordeel is echter wel dat nu de hele VGSL heeft getoast op FRONTIJN en dè ministers en dè Novcie! :)

De volgende borrel is alweer gepland neem ik aan?

Meijer, je telefoon lag in mijn bed....
neem maar contact op.

Gelukkig, ik neem zsm contact op.

Hee Frontijnkonijnen, ik vond het ook een erg gezellig feestje! En Lennert, ik ben al aan het oefenen voor de wedstrijd. kHeb wat zakken van 225 gram gekocht en ik ben al bijna toe aan een nieuwe lading. Kies maar even de datum waarop ik je ga verslaan. kHeb er zin in. :lickout:

Biezema schreef: Mensen die de de video graag aan hun collectie toe willen voegen kunnen dat hier aangeven of het naar mij mailen (van 20 mensen weet ik het al).

Kon er helaas niet bij zijn. Maar doe mij die video dan maar!

Hadiehenk,
ik heb die video nu dankzij leiden dus nog steeds nooit gezien... kan je hem ook voor mij branden? Ik teken wel ff, dan kan je het geld afschrijven! Bedahankt :)

Mij ook.

agent_Fox_Mulder

mij ook

Voor Geraldine ook.

Hier nog wat foto's van telefoon, nog geen flitshelaas

Ik heb de eerste CDtjes gebrand, maar er past nog veel meer op. Hebben mensen nog foto's die er ook op kunnen? Laat het me even weten en geef me ze.

Je kunt al beginnen met alle foto's die op de verschillende Frontijn-topics geplaatst zijn. Daarnaast hebben de beeldvormers of Plaggeknars vast nog wel foto's van 't novitiaat ofzo. Past wel leuk bij dat filmpje dat er op komt.

Als jij ze er allemaal af wilt halen en ze even zipt dan is dat een prima oplossing. Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om enkele honderden foto's handmatig van internet te halen.

heeej biezedinges,

schiet t al op met die cds?? kan het wachten bijna niet meer verdragen man.

Kom maar langs. Dan krijg je m.

Biezema schreef: Kom maar langs. Dan krijg je m.

He wouter, neem je voor mij ook zo'n ding mee. Lijkt me wel zo makkelijk.

En ook voor mij Wouter! Je bent niet voor niets m'n liefste neefje...

Biezema schreef: Kom maar langs. Dan krijg je m.

WHOOHOOO. kom m wel n keer ophalen

@k%S: ahhhhh wat lief!

[edit] grom wanneer dat onderschrifts n keer automatisch gaat