Biezema schreef: Dus..... Komende vrijdag is het zover!!! Laat even weten of je komt of niet.

Helaas. Ik kan, zoals bekend was vóór de datum definitief was, niet. Maar goed, ik zal de foto's zaterdag wel bekijken... :cry:

hela, ik kom wel maar of ik ook nog beschikbaar ben voor boodschappen is even de vraag...

ja, ik kom uiteraard ook, (hoewel, dat heb ik vaker gezegd..) en Vinkhuizen betaald, relaxed!

Bakkie Krasse
Hans schreef: ja, ik kom uiteraard ook, (hoewel, dat heb ik vaker gezegd..) en Vinkhuizen betaald, relaxed!

ik kom er niet alleen, ik zal er ook zijn. En ik kan mijn portomonnaie dus thuislaten?? Gaaf zeg. Voor 1 keer;
Vinkhuizen mag er zijn.

Ik zal er ook zeker zijn.

kuuuuuut nog 2 nachtjes....

ik ga mn polo ff strijken denk ik

Lennert schreef: kuuuuuut nog 2 nachtjes.... ik ga mn polo ff strijken denk ik

heej lennert, als jij je gotcha gun vergeet kom k ook!

of leef k dan al dan niet meer

wouter schreef: heej lennert, als jij je gotcha gun vergeet kom k ook!

Fak jonge, wie is de mol??

Lennert schreef: [..] Fak jonge, wie is de mol??

jammer joh. swierh schmit had zo'n k*tsmoes dat k wist dat ie mij moest...

Ik zal er uiteraard ook zijn, helaas zonder m'n blauwe polo.

Mentko, Tom, Thera, Albert en Liesbeth hebben inmiddels toegezegd. Carine en Geraldine komen na hun Discreet-uitje op de borrel en Janneke ging het waarschijnlijk ook wel redden. En natuurlijk rekenen we ook op Els en Gerard. Prima toch?

Kan iemand van de Websie nog ff een herinneringsmailtje sturen naar ons jvb? BVD!

GSV'er schreef: Ik zal er uiteraard ook zijn, helaas zonder m'n blauwe polo.

Hey waarom niet, tschijnt dat jij een hele bijzondere polo hebt. Die word nog geld waard.

Onze Gerard en Roelof zullen er in alle waarschijnlijkheid niet bijzijn. Zij vertegenwoordigen het tofste jaarverband op een dies in leiden!

K%S schreef: Kan iemand van de Websie nog ff een herinneringsmailtje sturen naar ons jvb? BVD!

Goed punt, bijna vergeten, bij deze gedaan!

VANAVOND FRONTIJNBORREL

Locatie: Aqua 755
Tijd: vanaf 22.00 uur
met:

Novcie: Tom, Mentko, Thera, Geraldine
Ministers: Albert, Liesbeth, Carine, Janneke (?)
Frontino's: teveel om op te noemen
Novititaatsvideo 2001 (via beamer)
Stampertje
Dies Irae van Verdi
Integrale Speech van de Praeses vanaf de dies te Leiden.

Frituur
Bier
Wijn
Fris
Chips
En vergeet de Frontijn Polo niet aan te trekken!

Biezema, vaak respect voor mensen gehad, maar dankzij jou is die borrel nu al legendarisch!

Ik heb trouwens nog een Taquor-trui, Kicentha-trui (van Olde) en Unestra-polo liggen. Ik krijg iets door van 'rituele verbranding'...

Hier in huis loopt ook nog een Capro-polo rond :)

wo ik zo nog even uurthje tukken teneinde op en top fit te komen wat nu al het evenement van het jaar wordt genoemd.! gekkenhuis vanavond wat een feest met een ongekende opkomst.

veel plezier jongens, maar dat zal volgens mij wel lukken. Ik baal ervan dat ik er niet bij kan zijn.

The Master schreef: veel plezier jongens, maar dat zal volgens mij wel lukken. Ik baal ervan dat ik er niet bij kan zijn.
Kom dan gewoon alsnog... 8) Ik loop al de hele dag (oke oke, die paar uur die ik uit bed ben) in m'n frontijnpolo en luister naar stampertje...