En ik maar de hele tijd naar beneden lopen omdat ik denk dat ik op (Hols)appèl moet :?

He is er een borrol vanavond? Leuk ga ook wel ff komen.

Lennert schreef: [..] Kom dan gewoon alsnog... 8) Ik loop al de hele dag (oke oke, die paar uur die ik uit bed ben) in m'n frontijnpolo en luister naar stampertje...

waar denk je dat ik in loop :wink:

The Master schreef: waar denk je dat ik in loop :wink:

pindakaas

we komen der aan]

En we zijn er nu!!!! Nu al een thoffe boorul. Vaak Anthuuuma z'n huis uit zien vluchten.
Frontino's, het bier staat koud (en de wijn natuurlijk).

Kiffen schreef: [..] pindakaas

Ik kan zelfs niet meer zonder.... bedankt Tom en Thera :twisted:

Ja, we hebben je calve kop nog gezien. Wat was dat weer rete thof. Jammer dat ik morgen weer moet studeren, maar ja.
Oh ja, biezehenk, ligt mijn telefoon daar nog? Zo ja zou je em aan iemand mee kunnen geven aan iemand die dichter bij soos woont? Alvast bedankt. Slaapze

carrrramba wat een heldenborrel! erg gezellig. alleen de lennert zeg, wat een bejaarde. beetje gotcha-en op een borrel - grommm...

ps: koos gecondoleerd met je brommer.

Kólere, wat een gave borrel! Beetje door Aqua 755 stuiteren en dan dee hemelsblauwe polo's: waanzin...
Frontijn, I love you! Biezema, dat geldt vooral voor jou, bedankt hè!

Biezema en ook een beetje die vent van een \thijssen, BEDANKT HÈ!!!
veels te thof weer vanavond.

Jammer dat het weer voorbij is, was veel te tof, maar gelukkig hebben we de foto's nog, toch?

Oioioi, wat een heerlijke borrel. Jammer dat het weer voorbij is, maar gelukkig kan ik op dit moment nog zeggen: Gelukkig hebben we de rommel nog!

OPROEP:

Gezocht:
Dader of getuigen van het WC-incident.

Misdrijf:
In de late uurtjes van de Frontijnborrel in de nacht van vrijdag op zaterdag, is de WC-rolhouder met bruut geweld van de muur gesloopt. De brokstukken lagen door de gehele ruimte verspreid. Voorwaar een ernstig misdrijf, gezien de afbraak die het doet aan de geneugten van de stoelgang der bewoners.

Signalement:
Persoon met een mannelijk uiterlijk, normaal postuur, bleke huidskleur en op het moment van misdrijf in alle waarschijnlijkheid lopende in een blauwe Polo.

Mensen die er infomatie of denken te hebben kunnen het in dit topic posten. Alvast bedankt.

wat een borrel, veels te gaa

o, biessum was dat jouw wc, ik meen me te herrinneren dat in die van skippy ook brokstukken van een wcrolhouder lagen :?

maar hier zijn dan de foto's, beetje veel, maar goed

Wat een geamuseerde gezichten daar met die Novitaatsvideo 2001. Tom Bedankt hè!

Mensen die de de video graag aan hun collectie toe willen voegen kunnen dat hier aangeven of het naar mij mailen (van 20 mensen weet ik het al).

Doe mij toch maar wel zoon schijfje van 'n euro. Het meesmokkelen in de laptop van Lennert was toch niet gelukt.

En is mijn telefoon nog gevonden?

perima fotos bedantk f(r)o(n)t(in)ocie

Jo, Meijer, ik heb net het hele huis schoongemaakt, maar heb de telefoon nog niet gevonden. Misschien dat ie nog ergens tussen de was op het bed van tijssen ligt, want op de foto's te zien heb je daar ook nog gezeten...

Biezema schreef: Wat een geamuseerde gezichten daar met die Novitaatsvideo 2001. Tom Bedankt hè! Mensen die de de video graag aan hun collectie toe willen voegen kunnen dat hier aangeven of het naar mij mailen (van 20 mensen weet ik het al).

uiteraard, ik wil 'm graag hebben