Koos L

Hee, voor de duidelijkheid een nieuw topic. We gaan weer borrelen! 15 oktober, in Vinkhuizen YEAH!

Het gaat geloof ik in het voormalig Hotel Frontino plaatsvinden (Biezema). Sectie Vinkhuizen regelt de boodschappen, verzoekjes kun je hier doen.

Ik delegeer het uitnodigen van de Novcie aan Robbert en met het uitnodigen van de ministers belast ik Roelof-Pieter.

Veel te thof, heeft nog iemand een polo voor mij? Die van mij heeft de vele thoffe borrels en feestjes niet overleeft.

sterker nog ik ga nu een mail naar de ministers schrijven!

nog sterker ik ga nu een verhaal aan onze 'novcie <f> <de~(v.); -s) <schr.> schrijven....
Geweldig. Is geachte mevrouw Zieleman van de novcie der GSV dan al wel weer terug van dat eiland, trouwens?

ja die komt die week ervoor terug.
nog sterker, ik heb mijn mail naar de ministers nu al de deur uit!
als ze nu niet komen begrijp ik er niets meer van.

Ik wil het wel uitleggen: waarschijnlijk staan er een aantal handige spelfouten in, zoals vrjidga 51 tobkoer. Dan weten zij echt niet wat je van ze wilt... Dus als ze er niet zijn heeft dat een goede reden 8) .

Hee Wepsie (Menjo, Biezem, Lenjo e.a.): zet het ook ff in de wekelijkse Frontijn-mail dat die borrel aanstaande is.

Bakkie Krasse

goedzo mooi man thof gaaf enz enz.

Ik ben erbij. Edoch zal onze Poppema er niet zijn, want die zit in het buitenland. Das jammer, maar niet anders. Moeten we onszelf maar vermaken. ook niet zo moeilijk.

Hoor ik net dat de broer van Janneke vdV nou net op 15 oktober gaat trouwen... Balen voor die vent.

We gaan voor een 100% opkomst! Ik hoor net dat Bert-Jan en Rutger hun werk gaan verzetten!

Biezema schreef: We gaan voor een 100% opkomst! Ik hoor net dat Bert-Jan en Rutger hun werk gaan verzetten!

Moet ik je het telefoonnummer van mijn werkgever even geven?

Als jij dat durft, zeker geven dat telefoonnummer...

GSV'er schreef: Veel te thof, heeft nog iemand een polo voor mij? Die van mij heeft de vele thoffe borrels en feestjes niet overleeft.

hoor k ergens dat r nieuwe polos gaan komen voor de frontijn-extremisten? carrrramba!

Tom Poppema schreef: wat denken jullie wel van me?? dat k niet ff langskom vanuit t buitenland?? nu onderschatten jullie me echt...

heej komt ie toch nog!

nu al een topborrel!

zullen we hem de borrel dan maar niet houden de voorpret is mij al bijkans teveel namelijk.

krijg net mil van mollema de minster bij geboorte en hij gaat ervan uit dat ie er is! mentko nap schijnt ook te komen.

Biezema schreef: We gaan voor een 100% opkomst! Ik hoor net dat Bert-Jan en Rutger hun werk gaan verzetten!

Ik ga het briefje morgen invullen en dan maar hopen dat ze positief reageren :twisted:

wouter schreef: hoor k ergens dat r nieuwe polos gaan komen voor de frontijn-extremisten? carrrramba!

Ik ben helemaal voor, die van mij is ook niet helemaal op en top meer :cry:

Dus..... Komende vrijdag is het zover!!! Laat even weten of je komt of niet.

Ja ik kom! Vinkhuizen betaalt he?

Ik durf het niet te zeggen, maar ik kan echt, echt niet komen.

minileeuwtje

ik kom wel fftjes

tuurlijk kom ik en vinkhuizen betaald idd!