ik kan er helaas toch niet bij zijn..

Neem allemaal vooral minstens 1 theedoek mee!
Hebben jullie er ook zo'n in?

Jaaaa! Bezwicie: Succes en ook genieten van dit weekend hè!

Ja khoop ook dat dat gaat lukken :)

Koning Drietand

Dat ga je gewoon doen Peter anders dwing ik je.

Mensen! Het is bijna zover!

We gaan een tof weekend tegemoet! Laten we met een open hart heen gaan.

Tip: lees nog even het artikel van Hannah over het bezinningsweekend in de SIC. Ideaal om even in de bus te doen.

Anja en ik nemen hardloopspullen mee voor zaterdagochtend. Wie zin heeft om mee te lopen, moet dus zijn/haar hardloopschoenen niet vergeten!

Hannah schreef: Anja en ik nemen hardloopspullen mee voor zaterdagochtend. Wie zin heeft om mee te lopen, moet dus zijn/haar hardloopschoenen niet vergeten!

HT, Simeon en ik gaan ook.

Ik ben niet best in de ochtend maar ik zal ze ook mee nemen.

Stop ze nú in de koffer. Tot zo!

Willen jullie Ben wel een beetje de ruimte gunnen dit weekend? Hij zat net bij een potje fifa al weer verschrikkelijk te schelden en zijn belijdend-lidstatus is hem onlangs ook al ontnomen door de kerkenraad van Oost. Zou mooi zijn als die jongen een beetje kan bedaren. Fijn weekend!

Dit is GEMEEN! ♦Nu ik gedegradeerd ben tot dooplid kan ik weer alles maken. Jij daarentegen hebt nog nooit de hogere status van belijdend lid mogen bereiken. Deze hogere status brengt natuurlijk verantwoordelijkheden met zich mee die soms moeilijk te dragen zijn en daarom ben ik waarschijnlijk uit mijn functie ontheven. Dus nu ga ik proberen op slinkse wijze mijn status terug te krijgen en wraak te nemen tegen de gereformeerde kerk vrijgemaakt te Groningen oost. Het is mij al gelukt om Ds. van der Leest uit zijn ambt te ontheffen.

Christine H

Ik kom vanavond ook nog langs tot morgen.
Dan slaap ik in het bed van Marleen, want die is ziek.

JorienHeijs

BEDANKT!!!! Het was een heel leuk, leerzaam en gezellig weekend!

Bezwicie bedankt! Was een goed weekend!

Amicae et amici,

Allereerst ontzettend bedankt voor alle mensen die hebben bijgedragen aan het toffe Bezinningsweekend! Dus Bezwicie, Band, DrEC en iedereen die geweest is, ontzettend bedankt.

Om er voor te zorgen dat je niet in de sleur van het gewone leven terugkomt en vergeet wat je dit weekend geleerd hebt doet de Senaat je een handreiking met deze poster. De komende maanden zijn er genoeg activiteiten waarin je bezig kunt gaan met je geloof, naast natuurlijk de bk. Bekijk deze activiteiten eens en zet ze vast in je agenda. Wij hopen dat je bezig kunt blijven met je geloof en dat je een christen mag zijn met een levend geloof midden in deze wereld.

Het follow-up materiaal van Bezinningsweekend komt waarschijnlijk volgende week uit!

Amicale groet,

Uw Senaat

Bedankt voor wederom een prachtig bezinningsweekend!

Bezwicie, alle GSV'ers en God bedankt voor een prachtig weekend!!!

Het gebeurd ook zelden dat als ik thuis kom ik meteen christelijke muziek op zet: http://www.youtube.com/watch?v=oiVvHxgHL5Q

Bedankt iedereen. Ik heb een mooi weekend gehad!

Ik mis in het lijstje van de Senaat het E&R Springweekend van 4-6 maart! Hartstikke leuk, gewoon komen www.EenR.nl

Iedereen, en met name de Bezwicie bedankt voor het toffe weekend! :-)

Wij eten morgen iig andijviestampot! SUPER