ik ben er door omstandigheden van zaterdagmiddag t/m zondag!

Esther Smit

Pauline en ik gaan zaterdagavond weg

Paula Lunenborg

Geen bestek +beker + bord mee?

Mag ik vragen hoe het kan dat ik het filmpje dat in de allereerste post staat niet kan zien.
Maar wel de andere filmpjes, zoals van het novitiaat kan bezichtigen van deze zelfde gebruiker, een zekere 22-jarige Simp01.
Volgens mij is het sowieso niet de bedoeling dat ik die filmpjes van het novitiaat zomaar kan zien.

Ik kan 'm wel gewoon zien hoor. Na 1 minuut komt er beeld, zeg maar.

Je hebt gelijk, ik was wat te kortzichtig.
Maar mijn zoektocht naar de 22-jarige Simp01 gaat voort.

Ook ik ga mee naar dit mooiste GSV-weekend!

Mensen die willen meerijden in m'n Fiat Punto op vrijdag- en/of zondagmiddag kunnen zich melden per telefoon. As we speak drie plekken beschikbaar.

Als iemand graag om wat voor reden dan ook op zaterdagochtend van Drouwen naar Beilen moet en/of zaterdagavond van Beilen naar Drouwen mag die persoon zich ook melden.

EDIT: bellen, niet sms-en, graag.

EDIT2: nog 2 plekken...

EDIT3: nog 1 plek!

Princess Sparkle

Ik kan toch weer niet komen van vrijdag op zaterdag

C.A. schreef: Ook ik ga mee naar dit mooiste GSV-weekend! Mensen die willen meerijden in m'n Fiat Punto op vrijdag- en/of zondagmiddag kunnen zich melden per telefoon. As we speak drie plekken beschikbaar. Als iemand graag om wat voor reden dan ook op zaterdagochtend van Drouwen naar Beilen moet en/of zaterdagavond van Beilen naar Drouwen mag die persoon zich ook melden. EDIT: bellen, niet sms-en, graag. EDIT2: nog 2 plekken... EDIT3: nog 1 plek!

Vol!

froukje schreef: Hierbij Trouwens alle info die je nog wilt weten over hét bezinningsweekend Paklijst ... Een bal o.i.d. om je tussen alle serieuze dingen door even te kunnen uitleven.

Wie neemt er een volleybal mee? :)

Ik heb er zin in zeg!!

Henrique schreef: Wie neemt er een volleybal mee? :)

Ja! Goed idee zeg! Ik heb alleen geen volleybal.

Even 'naar voren' halen:

froukje schreef: Hierbij Trouwens alle info die je nog wilt weten over hét bezinningsweekend Reisinformatie Vrijdag gaat om 16.03 bus 59 (richting Emmen) rechtstreeks naar Drouwen. Je komt daar dan om 17.13 aan. Uitstappen bij halte Drouwenerzand (gasselterstraat). Vanaf de halte is het nog 3 min naar de Kwartjesberg Zondag gaat om 16.14 bus 59 van de Borgerderstraat in Drouwen naar P+R Borger. Daar moet je overstappen op bus 300 naar Groningen. Programma Vrijdag 17.15 aankomst, inschrijven, bed uitzoeken 18.00 Eten 19.30 Lezing Tim Vreugdenhil 21.30 Sing-in 23.00 Avondsluiting 23.00-01.00 Borrelen Zaterdag 8.30 Ontbijten 9.30 Sing-in 11.00 Lezing Cor Verkade 12.30 lunch 13.30-15.00 1e ronde workshops 15.30-17.00: 2e ronde workshops 17.30 Onstpanning 18.30 Eten 20.15 Contactgroepjes 21.00 Vesper Tot 01.30 Borrel Zondag 10.30 Ontbijt 12.00 Dienst met ds. Huttenga 13.00 Contactgroepjes 13.30-14.30 Lunch 14.30-16.00 Schoonmaken en opruimen 16.14 bus Paklijst Slaapzak Kussensloop (kussen hoeft niet, is aanwezig) hoeslaken Theedoek Bijbel Pen en papier Spelletjes Een bal o.i.d. om je tussen alle serieuze dingen door even te kunnen uitleven.

Ook dit jaar zullen er weer een aantal nummers worden gespeeld en gezongen die wat minder bekend zijn. Hieronder staan deze nummers, dus als je het leuk vindt kun je ze vast luisteren, zodat je ze dit weekend ook mee kunt zingen.

Who am I: nice!

Koning Drietand

Mag ik zondag iets eerder ontbijten? Ik moet namelijk om 10.48 met de bus, zodat ik niet hoef schoon te maken.

Ik keek even op 9292ov en zag dat we op de heenweg volgensmij bus 59 richting Emmen moeten hebben in plaats van 95. Klopt toch?

Waren er vorige jaren niet speciale bussen geregeld die rechtstreeks reden?

Dat klopt denk ik Heleen, lijn 95 rijdt heel ergens anders namelijk en lijn 59 komt wel in die buurt inderdaad :)

eva mariëtte

lijn 59 klopt.

Sorry, typfoutje. :) Tis idd bus 59