Froukje, Hannieke, Bernice, Peter, Roel en Simeon heel erg bedankt voor de organisatie van dit toffe weekend!
Verder band bedankt voor de mooie begeleiding tijdens de sing-ins en het vesper en de DrEC bedankt voor het lekkere eten!
En alle GSV'ers die mee waren natuurlijk heel erg bedankt voor de gezelligheid en goede gesprekken!

Om nog een beetje in de stemming te blijven heb ik de foto's meteen maar online gezet:

Heel erg bedankt, het was een superweekend!

High Five!

Als je weer thuis bent, besef je hoe bijzonder (en) leuk het was. Bedankt dus!

Wat een super gaaf weekend was het! Het gaat altijd veel te snel voorbij.

Leonie. schreef: High Five!

Never High Five a rabbi..

On topic:

Bedankt Bezwicky!

Oja, ik ben mijn jas en sjaal vergeten (allebei donkerblauwachtig).. Heeft iemand die meegenomen? :)

Bezwicie, band, DrEC maar vooral ook alle GSV'ers die het zo'n gaaf weekend hebben gemaakt - onwijs bedankt!

- maartje -

super weekend!! bedankt!!

Bedankt bezwicie! Was een mooi thema en een mooi weekend!
Contactgroepje 1 uiteraard ook bedankt!

Het was weer een topweekend dit jaar! Iedereen die er was bedankt! En speciaal de bezwicie, band en de DrEC enorm bedankt!

loisvdiermen

Heb echt genoten van het weekend! Mooi allemaal en de GSV mensen zijn echt (: De band, DrEC en Bezwicie in het bijzonder bedankt!

Ps. M'n shawl (die veel van jullie vast herkennen) lag nog in de zaal, heeft iemand die meegenomen?

Top weekend! Bezwicie en verder iedereen bedankt!

@ Lois: volgens mij heeft Marianne die sjaal..

Ha Bezwicie,

Bedankt voor alle niet aangepakte mogelijkheden.

huh? theo?

Christine H

leuke avond en dag was het

BerniceSmit
Leonie. schreef: Oja, ik ben mijn jas en sjaal vergeten (allebei donkerblauwachtig).. Heeft iemand die meegenomen? :)

We waren al aan het gissen van wie de jas zou kunnen zijn ;) Roel Schoemaker heeft je jas en sjaal!

Iedereen bedankt en Bezwicie in het bijzonder! Ik ben helaas een zwart vest vergeten. Is die toevallig ook ergens gesignaleerd?

Koning Drietand

Nog even een aanvulling op de poster. Het dispuut gaat over Bijbel lezen met andersdenkenden.

Bezwicie bedankt!

In de categorie gevonden voorwerpen heb ik in de aanbieding:

  • een zwart dames vest. Leonie?
  • een grijs adidasvest
  • een bijbel
  • een plastictas vol met zeemanboxers van de diescie
  • een laptoptas
  • een hele zak pennen
  • een kladblok met o.a college aantekeningen over Gallileo's design