froukje schreef: In de categorie gevonden voorwerpen heb ik in de aanbieding: - een zwart dames vest. Leonie? - een grijs adidasvest - een bijbel - een plastictas vol met zeemanboxers van de diescie - een laptoptas - een hele zak pennen - een kladblok met o.a college aantekeningen over Gallileo's design

Hahaha, voor het geval iemand geen schone meehad??

Bernice schreef:
Leonie. schreef: Oja, ik ben mijn jas en sjaal vergeten (allebei donkerblauwachtig).. Heeft iemand die meegenomen? :)

We waren al aan het gissen van wie de jas zou kunnen zijn ;) Roel Schoemaker heeft je jas en sjaal!

Haha, bedankt! :) En het zwarte vest is niet van mij..

jammer dat ik er niet bij kon zijn! Maar ik hoorde dat het een geslaagd weekend was, dus goed jullie best gedaan Bezinningscommissie! En de DrEC natuurlijk ook bedankt, hehe

Bezwixie bedankt, 'Ik ben de DrEC niet' krijgt kudo's voor het vele en lekkere voedsel, en niet te vergeten AH-brood. Mooi man.

Twee dingen:

  1. Werd er vanmiddag even bij stilgezet dat het toch wel heel mooi is dat we zo'n weekend kunnen hebben met 90 mensen! Tof dat God bezig is op de GSV, en dat mensen bezig willen gaan met God. Ik hoop dat er gevlamd gaat worden en ben blij dat de Senaat dat wil ondersteunen.

  2. Bij de lezing van ds. Vreugdenhil, over de vrouw die zich aan de voeten werpt van Jezus, moest ik denken aan de gelijkenis van de onrechtvaardige rechter, over een vrouw die maar blijft klagen tot haar recht gedaan is. Nu is God niet een onrechtvaardige rechter, maar kan Hij soms behoorlijk ver weg lijken. Daarom wil ik ook oproepen tot trouw in je gebedsleven. Blijf hopen en vertrouwen, ook al lijkt het alsof God je als een hond behandelt. Zelf ben ik heel slecht in 'volhardend' bidden, maar ik denk dat als je keer op keer smeekt aan Hem wat in je hart omgaat Hij zeker zal luisteren.

Tot slot, de OCSG-gebedsmiddag (iedere tweede maandag van de maand, 14-17 u) kan ik bij iedereen aanbevelen.

Dat zwarte vest is van mij Froukje! Is het goed als 'ie nog even blijft liggen? Weet niet wanneer ik in Groningen ben, maar zodra 't zover is geef ik 'n gil.

eva mariëtte

staat in die bijbel niet gewoon een naam?

Hiiiiiiiiiigh five!!

Iedereen bedankt! In het bijzonder natuurlijk de bezwicie voor alle lange vergaderavonden van tevoren en het gestress tijdens het weekend. Super goed gedaan!
Contactgroepje 5 heeft een lekker lijf. Denken jullie om de bijbelstudie? Mooi.

staat in die bijbel niet gewoon een naam?

Nee, want dan had k geweten van wie die was :)

Jan Korterink is z'n bijbel kwijt...

Waarom heeft Jan Korterink geen naam in zijn Bijbel?
Is de bijbelstudie al bekend?

Leuk was het he?

Heel leuk! Ook leuk die zwart-wit foto's!

Ha, ik zie dat Henrieke al heeft bericht dat ik mijn bijbel kwijt ben. Ik dacht eigenlijk dat ik hem maandag in de kerk bij een begrafenis had laten liggen, maar misschien is dit de mijne dan ook wel. Is het een bruine met goudkleurige letters?

Rolf z'n B, die panoramafoto is nogal klein op Mijnalbum (groter is alleen toegestaan voor mensen die financiƫel bijdragen aan de site). Kan je 'm op Imageshack zetten ofzo?

Verder goeie meug!

Hallo Bezwicie!

Het grijze adidasvest is van mij, ik heb tot mijn grote spijt het grijze vest van Henke Dorland meegenomen. Ik kom hem binnenkort wel even ophalen.