Het is een pseudoniem

AnnieVoorSpannieStokkieMannie

Jaaaa, Yorik heeft het goed. Suzanne Vermeer bestaat helemaal niet. #shocking!!

Schrijver Paul Goeken ging een lange tijd schuil onder de naam van Suzanne Vermeer. Na zijn overlijden werd de naam overgenomen door een andere onbekende schrijver/schrijfster….

I was yesterday years old, thanks to TikTok

Wat stelt de tolerantie paradox van Karl Popper?

Broo u not the thinker

Tolerantie naar intolerantie is geen tolerantie

Een samenleving kan niet volkomen tolerant zijn omdat ze dan tolerant zouden zijn naar intolerantie

Dat als een samenleving volledig tolerant zou zijn, ze het begrip tolerantie zullen vernietigen

Joost van Rheet

Een beetje tolerantie is mooi, te veel tolerantie is dat niet.

Als je alleen maar tolerant bent, verdwijnt de tolerantie

Michiel schreef:

Een samenleving kan niet volkomen tolerant zijn omdat ze dan tolerant zouden zijn naar intolerantie

Dit komt er het dichtstbij in de buurt. De paradox stelt dat een samenlevning expliciet intolerant tegen intolerantie moet zijn om te zorgen dat een samenleving tolerant blijft. Jij bent!

jelgerbijma

Als het goed is speelt Messi zondag als tweede speler ooit zijn derde WK-finale. Wie is de eerste?

Alliewallie

Pelé

Broo u not the thinker

Pelé

Amice Randstad

Volgens mij Pelé

jelgerbijma

Het goede antwoord is nog niet gegeven!

Dida

Alliewallie

Jelger dan heb je de verkeerde vraag gesteld. Pelé heeft namelijk wel degelijk 3 WK-finales gespeeld aangezien hij ook 3x het WK gewonnen heeft. Je vraag moet dan zijn:

"Messi speelt zondag als 2e speler ooit 3 WK-finales op rij. Wie was de eerste?"

🤓🤓

jelgerbijma

Ik bedoel toch echt iemand anders en ik heb het even nagezocht. Pelé heeft de WK-finales van 1958, 1962 en 1970 bereikt.

Hoewel hij die van 1962 wel heeft bereikt, was hij geblesseerd en speelde hij die niet. Dus hij heeft twee WK-finales gespeeld.

Ik ben op zoek naar iemand anders die wel drie WK-finales heeft gespeeld (inderdaad op rij).

Caviajongetje

Cafu

jelgerbijma

Caviajongetje schreef:

Cafu

Dit klopt! Ruben mag

Caviajongetje

Wat is er zo bijzonder aan de nieuwste film van Christopher Nolan: 'The Oddesey'?