Alliewallie schreef:

Xander Postmus schreef:

Aangezien de focus blijkbaar te veel op Grunn stad ligt (want Sappemeer telt niet meer dan 10.000 inwoners), hierbij de volgende vraag. Afgelopen interlandperiode zaten er drie FC Groningen spelers bij de selectie van jong Oranje. Welk jaar was de laatste keer dat dit gebeurde?

Wat is het antwoord dan van de 1e vraag, ben wel benieuwd nu

Grappig moest dit vorige week uitzoeken voor studie antwoord is: Groningen, Veendam, Hoogezand, Stadskanaal, Winschoten, Haren, Delfzijl hoogkerk, Appingedam en leek(city)

Ter Apel heeft toch ook meer dan 10K

HenkBroam schreef:

Ter Apel heeft toch ook meer dan 10K

Volgens de bron die ik moest gebruiken uit 2023 was het net niet 10k maar geen idee hoe het nu is

Xander Postmus

Hulsje schreef:

2019

Klopt. Eind 2019 werden drie FC Groningen spelers geselecteerd voor jong Oranje, waaronder Azor Matusiwa, Deyovaisio Zeefuik en Kaj Sierhuis. Bedankt voor het beantwoorden van de eerste vraag Albert, scheelt mij weer. Judith jij bent!

Waar is Andrzej Bargiel van bekend?

Hij is dirigent

Broo u not the thinker

Kunstschaatsen

skateboarder

Tim_coolheid

Poker

Regisseur

Lotte Groenwold

Bassist

Bram Wagtmans

Auteur

Ik zal maar een hint geven. Het heeft te maken met de twee hoogste bergen ter wereld.

Hasrethalen1

Hij heeft ooit van de mount Everest gesnowboard

Hasrethalen1 schreef:

Hij heeft ooit van de mount Everest gesnowboard

Hier was ik naar op zoek! Hoewel het eigenlijk skiƫn is en niet snowboarden. Dit jaar dus de Mountain Everest en in 2018 de K2.

https://www.nu.nl/320194/video/man-skiet-als-eerste-zonder-zuurstoftank-van-mount-everest.html

Joran mag!

Hasrethalen1

Wat was het eerste boek ooit geschreven door Stephen King?

The Shining

Carrie

Zijn dagboek

Broo u not the thinker

The mist