Om het uur komen er poppetjes eruit en die maken muziek
+0
ThICEpeerd
Hij geeft ook de huidige stand van de planeten aan
+1
Rorojojo
Het is de eerste (en daarmee de oudste) astronomische klok ter wereld
+2
Astronout
Lol hier was ik gister
De bouwer ervan werd gelijk toen hij het opleverde de ogen uitgestoken door de kerk, want hoe durf je een klok te bouwen. Daardoor is ie een aantal decennia niet eens in gebruik genomen. Het zijn meerdere klokken ineen. En er zitten nu nog steeds klokken op die we eigenlijk niet begrijpen.
Het is ook eigenlijk een gigantische koekoeksklok want er komt een of andere guy uit een deurtje.
+4
Scherp mesje
Astronout schreef:
Lol hier was ik gister
De bouwer ervan werd gelijk toen hij het opleverde de ogen uitgestoken door de kerk, want hoe durf je een klok te bouwen. Daardoor is ie een aantal decennia niet eens in gebruik genomen. Het zijn meerdere klokken ineen. En er zitten nu nog steeds klokken op die we eigenlijk niet begrijpen.
Het is ook eigenlijk een gigantische koekoeksklok want er komt een of andere guy uit een deurtje.
Het is efficiƫnter om gewoon chatgpt te gebruiken
+0
Hasrethalen1
Astronout schreef:
Lol hier was ik gister
Ja! Dit antwoord zocht ik! Die een of andere guy die eruit komt is trouwens een apostel.
Brunei
Finland
Japan
Egypte
Zwitserland
Verenigde staten
Spanje
Correct, anders voelt ie zich alleen.
In Praag is het astronomische uurwerk te vinden. Wat is er zo bijzonder aan deze klok?
Hij loopt achter
Hij geeft meerdere tijden tegelijk weer
https://youtu.be/jWMIU2DRrK0?si=eYJsU546AkrPmQow&t=6m0s
Hij is groot
Om het uur komen er poppetjes eruit en die maken muziek
Hij geeft ook de huidige stand van de planeten aan
Het is de eerste (en daarmee de oudste) astronomische klok ter wereld
Lol hier was ik gister
Het is efficiƫnter om gewoon chatgpt te gebruiken
Ja! Dit antwoord zocht ik! Die een of andere guy die eruit komt is trouwens een apostel.
Wat is een isogloss?