Xander Postmus

Vs

Noord-Korea

China

Denemarken

Milfhunter

Japan

Finland

Bram Wagtmans

Duitsland

Samoa

Alliewallie

Milan Knor schreef:

Oostenrijk

Correct, Oostenrijk is natuurlijk een land waar je goed op wintersport kan, niet gek dus dat zij goed scoren op de Winterspelen, jij mag!

Huh? Is het niet Noorwegen?
Noorwegen Totaal medailles:
Winterspelen: 405
Zomerspelen: 171
Verschil: 234

Oosterrijk Totaal medailles:
Winterspelen: 250
Zomerspelen: 101
Verschil: 149

234 > 149

Milan Knor

Volgens mij ben jij inderdaad

beschrijving

ThICEpeerd

Toevallig een paar dagen terug een aflevering van 'de grote podcastatlas' geluisterd over Noorwegen.

Een andere aflevering van diezelfde podcast ging over Benin. Voordat Benin, Benin heette, had het een andere naam. Één die tot op de dag van vandaag in die regio enorm geassocieerd wordt met het slavernijverleden. Wat is deze naam?

Milan Knor schreef:

beschrijving

Dit gedeelte klopt ook al niet ja, hoe weet je dan dat het bovenste wel klopt?

ThICEpeerd

Tiekstra schreef:

Milan Knor schreef:

beschrijving

Dit gedeelte klopt ook al niet ja, hoe weet je dan dat het bovenste wel klopt?

Noorwegen, Oostenrijk en Liechtenstein hebben meer medailles op de Winterspelen dan de zomerspelen, maar Noorwegen het meest

Ja prima hoor, maar dat bedoelde ik niet, eigenlijk wilde ik zeggen dat je niet chatgpt moet gebruiken omdat het zo casual onwaarheden spuit naast dingen die wel kloppen

ThICEpeerd

ThICEpeerd schreef:

Toevallig een paar dagen terug een aflevering van 'de grote podcastatlas' geluisterd over Noorwegen.

Een andere aflevering van diezelfde podcast ging over Benin. Voordat Benin, Benin heette, had het een andere naam. Één die tot op de dag van vandaag in die regio enorm geassocieerd wordt met het slavernijverleden. Wat is deze naam?

Fair tbh, maar bump voor deze

Tiekstra schreef:

Ja prima hoor, maar dat bedoelde ik niet, eigenlijk wilde ik zeggen dat je niet chatgpt moet gebruiken omdat het zo casual onwaarheden spuit naast dingen die wel kloppen

Ik mag hopen dat dit zo'n ragebait is waar ik van heb gehoord

AnnieVoorSpannieStokkieMannie

Stan sus

Alliewallie

HenkBroam schreef:

Huh? Is het niet Noorwegen?
Noorwegen Totaal medailles:
Winterspelen: 405
Zomerspelen: 171
Verschil: 234

Oosterrijk Totaal medailles:
Winterspelen: 250
Zomerspelen: 101
Verschil: 149

234 > 149

Oi geen idee, mijn bron was de aflevering Oostenrijk van de grote Podcastlas

Minister van de Bezwicie 2

ThICEpeerd schreef:

Betekent dat dan dat we ook vraagtekens moeten zetten bij de bron van deze vraag?