jelgerbijma

Maradona

RutgerStam98

Columbus

jeroenschipper

RutgerStam98 schreef:

Columbus

Klopt, jij mag!

RutgerStam98

Welke nationaliteit komt bij voetballers die ooit in de premier league hebben gespeeld, na Engels , het meest voor?

Frans

RutgerStam98

Correct! Vo voor Pilsmo

Matthijs Jonkman

Fries

Soedanees

Alliewallie

Schots

celinejanssen

Braziliaans

Duits

Wat is het duurste schilderij ooit verkocht? Bonuspunten als je weet voor hoeveel geld

YorikNijhoff

Mona Lisa

jelgerbijma

Salvator Mundi

jelgerbijma schreef:

Salvator Mundi

Klopt helemaal! Dit schilderij van Leonardo da Vinci, waarop Jezus te zien is, is in 2017 voor 450 miljoen dollar verkocht. Waarschijnlijk aan de kroonprins van Saudi-Arabië. Jelger mag!

jelgerbijma

beschrijving

Om maar even in de categorie voor veel geld verkochte kunstobjecten te blijven: wat is het verhaal achter deze postzegel?

RutgerStam98

Hij was per ongeluk in het blauw gedrukt door een postzegeldrukker op Sicilië. Er zijn er 2 van op de hele wereld. Nu is het de duurste postzegel ooit. (Ik heb seizoen 10 nog niet af trouwens dus ik hoop dat het niet ineens een hele grote rol speelt in de rest van het verhaal)

jelgerbijma

RutgerStam98 schreef:

Hij was per ongeluk in het blauw gedrukt door een postzegeldrukker op Sicilië. Er zijn er 2 van op de hele wereld. Nu is het de duurste postzegel ooit. (Ik heb seizoen 10 nog niet af trouwens dus ik hoop dat het niet ineens een hele grote rol speelt in de rest van het verhaal)

Helemaal goed!

Reddington blijkt niet Keen's vader, maar de man op deze postzegel.

🫨🫨🫨

RutgerStam98

Nog een fotovraag! Wie is deze meneer?
beschrijving

jelgerbijma

De vader van Elizabeth Keen