1365 km

Janvantende

Holy fuck Manita hahaha
De lengte van onze landsgrens is 1027 km, en de lengte van onze kustlijn is 451 km.
Dat zou dus bijna een rondje Nederland zijn.

Het juiste antwoord is 175 km. Dit was in februari 1980 in Paris, toen erg veel mensen terugkeerden van hun vakantie.
Allard zat hier het dichtstbij, ervan uitgaande dat hij kilometers bedoelde met z'n antwoord

Alliewallie

Jazeker, ik bedoelde kilometers.

Wat was in 2020 de meest gebruikte vluchtauto in Australië?

boristerbeek

Een Jeep

Janvantende schreef:

Holy fuck Manita hahaha
De lengte van onze landsgrens is 1027 km, en de lengte van onze kustlijn is 451 km.
Dat zou dus bijna een rondje Nederland zijn.

Het juiste antwoord is 175 km. Dit was in februari 1980 in Paris, toen erg veel mensen terugkeerden van hun vakantie.
Allard zat hier het dichtstbij, ervan uitgaande dat hij kilometers bedoelde met z'n antwoord

Woops, ja wereldwijd leek me dit prima mogelijk

Een DeLorean

Een Range Rover

jelgerbijma

Een Ford

Jessetennapel

Een Toyota

Een Smart

De benenwagen

Een Dodge

Dikke BMW

Politieauto

Janvantende

Honda Civic

Subaru

Alliewallie

Andredb schreef:

Subaru

Ja dit antwoord is correct. Om precies te zijn werd de Subaru Impreza WRX vaak gebruikt als vluchtauto. Van alle achtervolgingen die met een Impreza plaatsvonden is er uiteindelijk geen één gepakt. De politie heeft toen besloten zelf ook maar een paar van deze bolides aan te schaffen. Vandaar ook dat in de film Baby Driver een Subaru Impreza werd gebruikt.

André jij mag

Interessant interessant amice van der Laan, persoonlijk doet deze Subaru mij ook denken aan de tijd dat ik gran turismo 5 deed. Mooi scheurbakkie.

Volgende vraag; welk dier veroorzaakt de meeste doden?

MariekeSpijker

De mug

MariekeSpijker schreef:

De mug

En dat is helemaal correct. Ik merk dat deze vrij lastig was. Ik geef het stokje graag door aan u, succes!