Holy fuck Manita hahaha
De lengte van onze landsgrens is 1027 km, en de lengte van onze kustlijn is 451 km.
Dat zou dus bijna een rondje Nederland zijn.
Het juiste antwoord is 175 km. Dit was in februari 1980 in Paris, toen erg veel mensen terugkeerden van hun vakantie.
Allard zat hier het dichtstbij, ervan uitgaande dat hij kilometers bedoelde met z'n antwoord
+1
Alliewallie
Jazeker, ik bedoelde kilometers.
Wat was in 2020 de meest gebruikte vluchtauto in Australië?
+0
Boris
Een Jeep
+2
Manita
Janvantende schreef:
Holy fuck Manita hahaha
De lengte van onze landsgrens is 1027 km, en de lengte van onze kustlijn is 451 km.
Het juiste antwoord is 175 km. Dit was in februari 1980 in Paris, toen erg veel mensen terugkeerden van hun vakantie.
Allard zat hier het dichtstbij, ervan uitgaande dat hij kilometers bedoelde met z'n antwoord
Woops, ja wereldwijd leek me dit prima mogelijk
+1
Tiekstra
Een DeLorean
+0
ThomasTN
Een Range Rover
+0
jelgerbijma
Een Ford
+1
Fiscusme❤️
Een Toyota
+0
Thiescooooo
Een Smart
+1
Astronout
De benenwagen
+0
Tim
Een Dodge
+0
Gerianne
Dikke BMW
+0
hjlassche
Politieauto
+0
Janvantende
Honda Civic
+1
Sjimmie
Subaru
+6
Alliewallie
Andredb schreef:
Subaru
Ja dit antwoord is correct. Om precies te zijn werd de Subaru Impreza WRX vaak gebruikt als vluchtauto. Van alle achtervolgingen die met een Impreza plaatsvonden is er uiteindelijk geen één gepakt. De politie heeft toen besloten zelf ook maar een paar van deze bolides aan te schaffen. Vandaar ook dat in de film Baby Driver een Subaru Impreza werd gebruikt.
André jij mag
+3
Sjimmie
Interessant interessant amice van der Laan, persoonlijk doet deze Subaru mij ook denken aan de tijd dat ik gran turismo 5 deed. Mooi scheurbakkie.
Volgende vraag; welk dier veroorzaakt de meeste doden?
+5
MariekeSpijker
De mug
+6
Sjimmie
MariekeSpijker schreef:
De mug
En dat is helemaal correct. Ik merk dat deze vrij lastig was. Ik geef het stokje graag door aan u, succes!
1365 km
Holy fuck Manita hahaha
Jazeker, ik bedoelde kilometers.
Wat was in 2020 de meest gebruikte vluchtauto in Australië?
Een Jeep
Woops, ja wereldwijd leek me dit prima mogelijk
Een DeLorean
Een Range Rover
Een Ford
Een Toyota
Een Smart
De benenwagen
Een Dodge
Dikke BMW
Politieauto
Honda Civic
Subaru
Ja dit antwoord is correct. Om precies te zijn werd de Subaru Impreza WRX vaak gebruikt als vluchtauto. Van alle achtervolgingen die met een Impreza plaatsvonden is er uiteindelijk geen één gepakt. De politie heeft toen besloten zelf ook maar een paar van deze bolides aan te schaffen. Vandaar ook dat in de film Baby Driver een Subaru Impreza werd gebruikt.
André jij mag
Interessant interessant amice van der Laan, persoonlijk doet deze Subaru mij ook denken aan de tijd dat ik gran turismo 5 deed. Mooi scheurbakkie.
Volgende vraag; welk dier veroorzaakt de meeste doden?
De mug
En dat is helemaal correct. Ik merk dat deze vrij lastig was. Ik geef het stokje graag door aan u, succes!