Yes klopt, het testfragment dat Siemens opstuurde was 86 seconden dit hebben ze nooit meer aangepast.
+0
Janvantende
We kennen allemaal wel de zoete aardappel. Echter kennen de meeste mensen alleen de oranje variant.
Welke kleur kan een zoete aardappel nog meer hebben(niet in een rijppingsproces, echt eetbare variant) en wat is de naam hiervan?
+0
Grietje_Eva
Paars, bataat?
+0
Gerianne
Geel, gele zoete aardappel
+0
Milfhunter
Blauw, blauwe zoete aardappel
+0
Tim_coolheid
Geel, banaan
+2
Boris
Appelblauw-zeegroen
+1
Lyan
Volgens mij zijn er wel meer dan 1 verschillende kleuren zoete aardappel naast oranje, dacht ook sowieso nog paars en wit? Of ze ook andere namen hebben geen idee, volgens mij zijn het allemaal bataten.
+0
Janvantende
De schil heeft inderdaad een variƫteit van kleuren, wit tot paars en alle gele/rode kleuren daartussen.
Het vruchtvlees kleurt echter oranje(heel soms geel-oranje) of paars.
Bataat is een andere benaming voor de zoete aardappel.
De naam van de paarse is een Ube.
Eva ga jij maar!
+0
Grietje_Eva
Naar wie is de slechterik prins Hans (evenals een aantal andere personages) uit de film Frozen vernoemd?
+1
Janvantende
Hans Klok
+1
jelgerbijma
Hans Christian Andersen
+0
Grietje_Eva
jelgerbijma schreef:
Hans Christian Andersen
Dit is hem idd! De schrijver van het sprookje dus. Christof, Anna, Sven zijn naar z'n andere twee namen vernoemd
+0
jelgerbijma
Welk land heeft de meeste verschillende tijdzones?
+0
Maarten
jelgerbijma schreef:
Welk land heeft het meeste verschillende tijdzones?
60 sec
140s
86sec
Veiligheidstrainingen op Zernike, thanks
Yes klopt, het testfragment dat Siemens opstuurde was 86 seconden dit hebben ze nooit meer aangepast.
We kennen allemaal wel de zoete aardappel. Echter kennen de meeste mensen alleen de oranje variant.
Welke kleur kan een zoete aardappel nog meer hebben(niet in een rijppingsproces, echt eetbare variant) en wat is de naam hiervan?
Paars, bataat?
Geel, gele zoete aardappel
Blauw, blauwe zoete aardappel
Geel, banaan
Appelblauw-zeegroen
Volgens mij zijn er wel meer dan 1 verschillende kleuren zoete aardappel naast oranje, dacht ook sowieso nog paars en wit? Of ze ook andere namen hebben geen idee, volgens mij zijn het allemaal bataten.
De schil heeft inderdaad een variƫteit van kleuren, wit tot paars en alle gele/rode kleuren daartussen.
Het vruchtvlees kleurt echter oranje(heel soms geel-oranje) of paars.
Bataat is een andere benaming voor de zoete aardappel.
De naam van de paarse is een Ube.
Eva ga jij maar!
Naar wie is de slechterik prins Hans (evenals een aantal andere personages) uit de film Frozen vernoemd?
Hans Klok
Hans Christian Andersen
Dit is hem idd! De schrijver van het sprookje dus. Christof, Anna, Sven zijn naar z'n andere twee namen vernoemd
Welk land heeft de meeste verschillende tijdzones?
Rusland?
Indonesiƫ
Canada