You've got Paddup. You're up. Pad. Paddup

Nice,

Wat is het dunning-kruger effect

Het heeft te maken met ATV GSV discussie.

Haha. Da's toch dat domme mensen denken dat ze heel slim zijn, terwijl slimme mensen hun eigen intelligentie onderschatten?

Goed hoor! Zoals ik het las is het dat domme mensen te incapabel zijn om te bedenken dat ze incapabel zijn.

Bij random wikipediapagina's kijken stuitte ik op een artikel getiteld "Kniezwengel".

Wat is dat?

De zwaaibeweging van de knie?

Grietje_Eva

Zo'n blessure waarbij je lichaam draait maar je voet blijft staan? Nee, ik doe inderdaad niet echt aan sport :)

Grietje_Eva schreef:

Zo'n blessure waarbij je lichaam draait maar je voet blijft staan? Nee, ik doe inderdaad niet echt aan sport :)

Nope

Tim schreef:

De zwaaibeweging van de knie?

Ook niet. Het artikel vermeldt dat 'beenzwengel' eigenlijk een iets correctere term is.

Is het een stuk gereedschap?

Nee! Om nog maar een hint te geven: in Belgiƫ in 2006 was het echt een dingetje.

Heeft het te maken met een meme of internetfenomeen?

Liz schreef:

Nee! Om nog maar een hint te geven: in Belgiƫ in 2006 was het echt een dingetje.

Is het een dansje? #dansbelg

Correct! Het ontstond doordat een zangeres voor het Eurovisie Songfestival een redelijk knullige pas maakte in de voorrondes, waarna het een hype werd. Geinig artikel wel.

Voor welke film ontving Martin Scorsese in 2007 een Oscar?

The Departed

Correct.

Wat maakt Groningse fietsstoplichten uniek?

In een aantal stoplichten is het fietssymbool vervangen door een '050' die lijkt op een fiets.

Ik was vergeten te vertellen dat Maarten Holsappel niet mocht reageren.
Helemaal goed!