Rolv schreef: waar is de koffie

Nog niet helemaal doorgelopen bijna klaar.

eva mariëtte

ik wil vanavond wel fifa spelen op soos, maar beschik niet over een xbox. dus voel je geroepen en neem dr een mee!

Ik maak iedereen in met FIFA, vooral Hugo.

Hoe laat is die sing-in vanavond eigenlijk? En wordt er in de kerk ook fifa gespeeld, op de beamert 2 tegen 2.

De sing-in is om 20.00 uur in de Columnakerk!
Er is daar helaas geen koffie.

Paula Lunenborg

Koffie drinken was gezellig! Mensen bedankt.

Maureen schreef: Er is daar helaas geen koffie.

Maar wel een koffiezetapparaat. :) Is de spelletjesavond wel op soos? Mag van mij ook wel in de kerk, genoeg tafels enzo.

Mag ik bij iemand achterop richting Columna-kerk? Mn fiets staat nog in de binnenstad :P

fietst er iemand zo vanaf de +- ebbinge?

hee freerk kom hier heen dan fietsen we samen naar de spelletjesavond

ABC, heel erg bedankt voor het goed geregelde weekend!

Tof weekend, ABC bedankt. Volgens mij hebben de amicalen zich ook prima vermaakt. Toch jammer dat ze altijd afhaken op de zondagavond activiteit.

Supermooi weekend! ABC-cie bedankt!

Leuk weekend, ABC bedankt!

Bedankt voor het feestje vrijdag en de leuke sing-in en spelletjesavond! Goed geregeld.

Ik heb in ieder geval een leuk weekend gehad. Iedereen die daaraan bijgedragen heeft, bedankt.

Joehoeee, van mij ook bedankt! Heb er heel erg van genoten! =)

ABC bedankt! Het was een tof weekend!

En kijk voor de grap eens in het Dagblad van het Noorden. Daar staat sowieso Fer op de foto in de sporthalkantine en de voetballers en 2 amicalen.

Henrique schreef: En kijk voor de grap eens in het Dagblad van het Noorden. Daar staat sowieso Fer op de foto in de sporthalkantine en de voetballers en 2 amicalen.

Ik kan alleen de voetballers vinden, kan je de link neerzetten?