Geziena, ik had aangegeven dat er misschien mensen bij mij konden slapen afhankelijk van mijn huisgenoten.
Ik heb het even in de groep gegooid maar niemand heeft bezwaar, dus gooi er maar een aantal bij mij neer. No problemo

Inhoudelijk puntje: wanneer is eigenlijk de kleinkunstavond uit het amicaal weekend verdwenen? En wordt er daarvoor op een andere moment een kleinkunstavond georganiseerd, of moeten we het doen met Diesconcert en Pop-/Rockconcert?
Dit is vooral een vraag voor de ckc trouwens...

Ik denk dat het qua tijdsplanning nogal druk is. Bovendien is het vaak nog niet zo makkelijk om mensen te vinden die willen optreden en dergelijke. En gezien vorig jaar is er nog geen vervanging voor deze kleinkunstavond gevonden. Hoewel er misschien iets geregeld kan worden voor het bezinningsweekend?

Zijn er eigenlijk al veel aanmeldingen vanuit de andere verenigingen?

Even lezen hè.

G-Ziña schreef: Er zijn al 13 aanmeldingen van amicalen. Dus GSV'ers, geef jullie ook even lekker op!

inmiddels zijn er al wel meer aanmeldingen... nog niemand van de vgsw alleen, maar misschien komt dat nog...

hey ik ben er bij, amice de Wolff (Rotterdam) zal vanaf zaterdagavond bij mij zijn intrek nemen:)

Ha leuk JW :)

Oeh, de VGSW niet? Ik kom helaas niet meer thuis om even rond te vragen.. :-( SUper jammer dat er nog geen aanmeldingen zijn vanuit wageningen..

Anders doen we de commissiepraat lekker op onze vergadering? ;-)

Paula Lunenborg

@ABC: Ik heb het al in mn aanmelding gezet; maar ik zou het tof vinden als Deborah Lassche uit Nijmegen bij mij kan slapen.

@Paula: dat komt helemaal goed! Ze had ook al aangegeven dat ze dat graag wilde! Leuk dat je komt!

Is het een idee met een lijst te maken op dit topic voor wie er allemaal komen van de GSV'ers? Iig komen er redelijk wat eerstejaars, maar voor de rest schiet het nog niet echt op met opgaven. ik heb er nu 11 officieel, tegenover 19 amicalen

Wat kost deelname eigenlijk?
Begin tamelijk blut te raken, want ik moet ook nog boeken kopen.

Dijkio schreef: Wat kost deelname eigenlijk? Begin tamelijk blut te raken, want ik moet ook nog boeken kopen.

Ach, wordt vast toch pas over een half jaar afgeschreven, net als de Dies ;)

smeerkees schreef:
Dijkio schreef: Wat kost deelname eigenlijk? Begin tamelijk blut te raken, want ik moet ook nog boeken kopen.

Ach, wordt vast toch pas over een half jaar afgeschreven, net als de Dies ;)

I still care.
Het leven is al duur genoeg zonder Maarten F.

Neem aan dat je het grootste deel gewoon zo duur kan maken als je zelf wilt. Verder paar eurotjes voor de andere dingen.

Paula Lunenborg

Precies; gewoon zaterdag met (bijna) alle frinchicks in de bediening gaan bij Happie en de avond ervoor en de zaterdagmorgen gewoon lekker mee-eten. Hart-stikke leuk! aanradertje voor de rest van de mannen hoooor.

Paula Lunenborg schreef: frinchicks

Hè jammer, ik had net gestemd voor mijn favoriete woord van 2010 ....

het feestje van vrijdagavond trekt mij wel aan :D

zit daar nog een thema aan vast?

Paula Lunenborg
UndahCovah schreef:
Paula Lunenborg schreef: frinchicks

Hè jammer, ik had net gestemd voor mijn favoriete woord van 2010 ....

haha leuk hè.