Maar niet ineens allemaal in de bediening gaan hoor! Samen eten is natuurlijk veel leuker en lekkerder. Bovendien is het eten dit jaar wel goed bij Happietaria, dus laat je mening over afgelopen jaren je er niet door weerhouden. Het wordt goed!

Het Thema is dus Rumspringa, dat leek me wel duidelijk. Daar kun je van alles mee. Ga verkleed als de Amish, of juist niet. Doe lekker gek, spring uit je vel en dans tot je erbij neervalt. Wees creatief!

AssessorJoost

ha die abc

ik heb me opgegeven hoor!
hoe staat het er verder voor met de aanmeldingen?

G-Ziña schreef: Bovendien is het eten dit jaar wel goed bij Happietaria, dus laat je mening over afgelopen jaren je er niet door weerhouden.

Nou nou, da's wel een beetje cru...

Ik heb me ook opgegeven! Voor alles. Ongelofelijk.

De sing-in is zondag om 20.00 uur in de Columnakerk

Ole Einar Bjorndalen

Ben sowieso bij het feest van vrijdag, lijkt me leuk

Hoi ABC!

Wat gaan we eigenlijks eten op soos morgen?

Woei! spannend hoor allemaal! Ik ben heeel benieuwd hoe het gaat worden. Trouwens, het wordt hartstikke leuk! Chris zal zo nog even wat specificaties posten, maar ik kan nu al zeggen, zo'n goedkoop GSV weekend met zoveel activiteiten zie je niet vaak!

En om te reageren op bovenstaande post. Pizza! En dan mogen alle vrouwen het liedje zingen wat ze op vrouwenweekend hebben geleerd... hihi.

Uitstekend nieuws: op dit moment hebben al 30+ amicalen zich aangemeld, dus gezellig wordt het sowieso. Toch wil ik ook iedereen van de GSV oproepen om zich op te geven voor de verschillende activiteiten, dit kan ons erg helpen in het maken van de planning! Zo moeten er voor de boodschappen voor zondagmiddag goede schattingen gemaakt kunnen worden van het aantal mensen dat gevoed moet worden, hetzelfde geldt voor de brakke brunch en het eten bij Happietaria.

Let op: op het eten op vrijdag- en zaterdagavond na zijn alle activiteiten GRATIS! Natuurlijk koop je bij Happie en het vrijdagavondfeest wel je eigen drank, maar het feest (met nieuw GSV-DJ-talent!), de brakke brunch, de sportmiddag (in een net geheel verbouwde dus gloednieuwe sporthal) en het koffiedrinken/lunchen en afsluitende spelletjesavond op zondag kosten je helemaal niks!

Dus opgeven, en gauw een beetje!

annemarieke

He, ik kom bij happie eten en ben er zondagavond ook gezellig bij!
Superleuk die amicalen.

G-Ziña schreef: Pizza! En dan mogen alle vrouwen het liedje zingen wat ze op vrouwenweekend hebben geleerd... hihi.

Ik eerst!, ik eerst!??????

Lekker Pizza! eet ik bijna nooit:). Ik ben erbij

Begrijp ik het goed dat het bedrag waarvoor je eet bij Happie wordt afgeschreven? (Dan kan je ook mee Elsa ;))

Dat klopt inderdaad. Maar let er dus wel op dat je je drankjes wel zelf moet betalen... maar als dat voor Elsa ook nog een probleem is trakteer ik haar graag op een drankje hoorr.

Elsa schreef:
G-Ziña schreef: Pizza! En dan mogen alle vrouwen het liedje zingen wat ze op vrouwenweekend hebben geleerd... hihi.

Ik eerst!, ik eerst!??????

Lekker Pizza! eet ik bijna nooit:). Ik ben erbij

Of dat je 'on top', ofwel op het dak moet zitten als je je pizza opeet.

ik word hier met de minuut blijer van:) (=Elsa)

Ben bij:
-Feest
-Brakke brunch
-Koffiedrinken
-Spelletjesavond
Tijdens de eetmomenten ben ik aan het werk bij Happietaria, dus zaterdag kan ik jullie lekker gaan bedienen;)

Ik geef me ook nog op het happietaria-eetfestijn en spelletjesavond.

Check je amicaal online!

Ik doe ook mee!
ik zal wel moeten geloof ik met twee slapers in huis ;-)

Maar dat betekent wel de verzorgers bij de opvanghuizen behoorlijk moeten moederen want als ik het zo zie is het ontbijten, koffiedrinken, lunchen en dineren op zondag allemaal inbegrepen bij het verblijf bij de gastgezinnen, of mis ik iets?

Dat rijtje klopt, op het koffiedrinken en lunchen na, want dat wordt gezamenlijk gedaan met dank aan de DrEC!