G-Ziña

"Going to Groningen for Rumspringa?"

Amicae amicique,

Nu de rust weer enigszins is wedergekeerd na een drukke tijd van tentamens, is het tijd om helemaal uit uw dak te gaan. Vandaar dat wij, de amicaal bezoekcommissie der GSV, een te gek Amishaal Weekend met de VGSN-TQ, VGSR en VGSW voor u organiseren met als thema Rumspringa! Ervan uitgaande dat u bij dit thema even op uw hoofd krabt en denkt 'Dit kan ik nooit goed hebben gelezen' zullen wij u hieronder kort uitleggen wat dit zal inhouden.

Rumspringa, anders genoemd ‘de jaren van onderscheid’ is een periode van exploratie van het onbekende, maar vooral het aanlokkelijke, gevolgd door het besluit om te blijven, of terug te keren naar een eenvoudig en tevreden leven. Uiteraard kunt u in Groningen het onbekende en het aanlokkelijke in overvloed aantreffen, en mogen de amicalen de keuze maken aan het eind van dit weekend. Blijven zij, of keren zij terug naar hun eigen stad?

U kunt weer genieten van de GSV in al haar facetten: sportief, culinair, christelijk, feestelijk maar vooral heel gezellig. Wij nodigen u dan ook van harte uit om u op te geven voor dit Amishaal Weekend, dat plaats zal vinden van vrijdag 19 tot zondag 21 november in de mooiste stad van het noorden: Groningen!

PROGRAMMA:
Vrijdag:
17:30u – ontvangst op Soos. Aansluitend eten & Speeddaten
22:00u – Feest in het Aabc-Café ()

Zaterdag:
12:30u – Brakke Brunch op Soos.
14:30u – Sporten (Sporthal Lewenborg, )
18:30u– Dineren bij Happietaria Groningen
21:00u – Amicitia drinken ed. bij Happietaria (tot 1:00u)

Zondag:
10:45 – Kerkdienst Columnakerk (ds. C.T. Basoski)
Aansluitend koffie drinken en lunchen in GSV-huizen
16.30 – Kerkdienst Columnakerk (Ds. J.T. Oldenhuis)
’s avonds zal er nog een Sing-in zijn onder leiding van de GSV-Band met aansluitend een spelletjesavond op Soos.

U wordt dus allen verwacht op 19 november om 17:30 in ons Soospand (Hereweg 40). Wees allen op tijd, laat de amicalen niet wachten op GSV'ers, maar maak een statement en kom eens op tijd!
Voor verdere vragen kunt u terecht bij Geziena (06-43546264). Geef u allen op! Dan maken we er een top weekend van!

Amicale groetjes,

De amicaal bezoekcommissie (ABC)
Geziena Bulder
Bernadet Smith
Chris Arnold
Fer Ledelay

Welke verenigingen worden er uitgenodigd? Ennuh complimenten voor de opgave-website! Top idee..

VGSN-TQ, VGSW en de VGSR

Goed bezig met amicitiadrinken bij Happietaria trouwens!!

Ik mis zaterdag 20 nov. Ajax - PSV.

Wat goed bedacht om bij Happietaria te eten op zaterdag!

Mooi thema!!

Sanzo Panza

Ellie je mag niet twee keer stemmen op Amicalen zijn cool misschien vind ik mijn levenspartner wel!

Geef je allemaal lekker op in het opgaveformulier!

sticky?

Amishaal? is dat sociaal met amicalen?, want daar ben ik niet zo goed in. Vind het wel leuk om ze te bestuderen, maar meer niet.

Je mag je ook juist sociaal isoleren; doen de Amish normaal gesproken ook :)

Wanneer krijg ik te horen of er amicalen bij mij slapen zodat ik daar rekening mee kan houden???

paar jaar geleden gewoon op de avond zelf ;)

ach ja, waarom niet, leuke verrassing wordt het dan

Moeten Maartje en ikzelf ons nog apart opgeven? We hebben immers al gezegd dat we jullie zouden helpen dat weekend.

Dijkio schreef: Moeten Maartje en ikzelf ons nog apart opgeven? We hebben immers al gezegd dat we jullie zouden helpen dat weekend.

Doe maar wel. Is wel zo handig voor het overzicht van hoeveel GSV'ers er zijn. Bovendien kan je dan nog even aangeven of er amicalen bij je kunnen slapen... ;-)

Zijn jullie ministers van de ABC?
Goed verhaal dit. Ik ben een beetje bang voor amicalen, maar ik ga vast wel een paar activiteiten meepakken.

U zegt het.

Dan ga ik me even aanmelden!

Ik zie dat een aantal mensen zich alleen niet opgeven voor het sporttoernooi. geen idee waarom dat is, maar ik wou er even bij zeggen dat het gewoon gezellig met zn allen sporten inhoud. volleybal en voetbal sowieso.

Kan ik me ook nog ter plekke voor activiteiten aanmelden? Ik heb namelijk nu nog geen idee waar ik allemaal bij kan zijn.

Het is de GSV, opgeven kan altijd op elk willekeurig moment en deadlines zijn er om verschoven te worden.

smeerkees schreef: Kan ik me ook nog ter plekke voor activiteiten aanmelden? Ik heb namelijk nu nog geen idee waar ik allemaal bij kan zijn.

Voor het eten zou het sowieso fijn zijn als je je van tevoren opgeeft. Voor het sporten ed hoeft dit niet persé.. Ook is het wel handig als er mensen bij je kunnen slapen dat je dat even doorgeeft.

Er zijn al 13 aanmeldingen van amicalen. Dus GSV'ers, geef jullie ook even lekker op!

Ik ben nu al op zoek naar mensen die plek hebben voor 3 jongens in hun huis die graag gaan stappen op zaterdagavond... kom maar door!