hahah ik wil dat best doen hoor mark.

Haha hoe ken jij die dan Mark? Dat is een broertje van een oud klasgenoot van mij (basisschool)

Nou, ik neem gewoon de trein van kwart voor tien hoor, ik heb geen zin in overstappen enzo. Ik zie wel wie er dan nog meer is.

Manon ten Have

Gaan we gezamenlijk met de trein? Anders nemen we gewoon allemaal 1 later en Bijvoorbeeld de 22:06 trein naar amersfoort en dan overstappen richting den haag? en dan zijn we er al om 10 over 12... Goed idee?

Oh ja, Fer hoe zit het nou met die pyjama's? Gaan we nog allemaal hetzelfde of niet meer?

Ik ben er ook, maar kom apart vanuit Kampen, waar ik eerst nog even een lezing meepak over rechterlijke macht en theologie.

Zie jullie daar!

Dat is weer typisch iets voor Genk de Helder. Komt er een SIC-verslag van de lezing?

Ik ga kwart voor trein nemen ja

En ik ga nu naar de stad om te kijken wat ik ga kopen. Zat ook te denken aan een badjas. Dat is ook wel aardig in thema, en ook nog eens practisch om te hebben. Anders bel ik je zo wel even wanneer ik op het punt sta om naar de stad te gaan.

Manon ten Have

Ok ik ga mee met de meerderheid.. Ik vind het allemaal best.. ik neem ook wel die van kwart voor 10

Ik neem ook die van kwart voor 10.

Oke, ik ook kwartvoortien.
en heb geen pyama. erg?
zonde om mn badjas mee te nemen:P

Ik doe ook geen pyjama aan hoor. Geen zin in :)

Manon ten Have

Super feestje! Leuk dat er zoveel mensen meegingen. Volgende x weer :-)

C.A. schreef: Dat is weer typisch iets voor Genk de Helder. Komt er een SIC-verslag van de lezing?

Dat was totaal geen verslag waardig, misschien dat ik hier nog wel een opinierend stuk over schrijf.

Heh wat een topavond. Ik wil iedereen die mee was even heel erg bedanken voor alle pret. Fer, is er al nieuws over je jas?

Fak, is Fieze Fers jas ook weg?

Hoezo "ook"? Hij had em in de trein laten slingeren.

Fakk, is Fieze Fers jas ook Ferdwenen?
Mijn jasje was ook al pleite...

Was inderdaad erg leuk!

Ow, mijn jasje konden ze niet vinden bij de garderobe.
Verder was het een goed feestje!