Manon ten Have

Suit up dan maar. Betekent dit voor de vrouwen dat ik gwn mijn nachtjapon als avondjurkje kan gebruiken? Lijkt me wel enigzins koud.. Kunnen we ook niet in joggingbroeken? lekker relaxed, hemd en topjes erbij aan en klaar.. ik heb nog wel een mooie felroze badjas thuis die erover heen kan.. Iig we kunnen ook nog wel even langs de H&M misschien kunnen we dan een beetje opelkaar gaan lijken qua kleding..

uuhm.. Als het echt te koud wordt, gewoon harder dansen ofzo.

Anyways.. ik ga nog wel een oubollige pyama kopen. Als het niet maandag kan, dan dinsdag. Dan maar niet naar inloophalfuurtje. Worden er nog concrete tijden genoemd of vinden mensen het toch niet zo'n goed idee.

Ik heb tentamens, als je gewoon wat degelijks maar goedkoops koopt vertrouw ik op je oordeel.

Oeh, :D beter gaat er in ieder gevan 1 vrouw mee.. anders kan ik niet instaan voor waar ik mee thuis kom :P

Ik ga dus niet. Veel plezier in de trein.

Ik wil ook mee naar Utrecht dinsdag.
gaan we met zn allen ofzo?

ja. treinen dus.

okidooo hoe laat gaan we?

Chris! Wat is dit nou? Maar treinen dan dus. Prima. Laatste trein?

Wat het is? ECTS binnentikken door rangschikking van prioriteiten, heel spijtig allemaal. Jullie besparen nu wel benzinegeld, dus zie het als iets positiefs, ok?

Ik zou ook wel een treintje eerder willen trouwens, anders zijn er alweer leuke mensen weg. Maar ik ga wel mee met de meerderheid. Dus zeg maar.

Mee eens.
Ik wil de trein van een uur of 10, dan ben je er om 12u.

Vind ik ook prima; ik zei eigenlijk ook zomaar wat. Ik had geen flauw idee hoelaat de laatste trein gaat. Nog steeds niet. Dus 10u ben ik bij.

Ben ik ook bij. Morgen ga ik trouwens de stad in om een badjas/pyama unit te kopen.

Oke, nemen we de trein van 21.46 dan? Zijn we er om 23.39 uur. Lijkt me top.

Manon ten Have

Okj, ik ben daar ook bij...

Ik heb net een mailtje gekregen dat ik bij vera, judith en bastiaan en nog iemand uit groningen slaap, dus ik ben benieuwd... wie slaapt nog meer bij hun dan?

@ Charlotte. Neem ik 1 later. Ik ga ook nog naar dispuut en dan moet ik wel heel vroeg weg
@ Manon: Leonie slaapt daar!

Wat vindt jij één later dan Willy, die van 6 over tien (met overstap) of die van kwart voor elf?

@ Willy, welke trein neem jij dan?

Oproepje!!!
Wie kan namens mij even Martin Wesseling opzoeken, zeggen dat hij een baas is, en dan de groetjes van Mark van Dijk doen?

Ik kan zelf niet mee ivm studie...