FeestCommissieVGSU

Amicae amicique,

Het beste amicale feest van het jaar nadert met rasse schreden. 25 oktober a.s. organiseert de VGSU namelijk haar eerste amicale feest. U bent allen meer dan welkom om vanaf een uur of tien het K-Sjot in Utrecht wederom op zijn kop te zetten.
Vergeet u daarbij niet uw mooiste pyjama uit de kast te trekken, het is niet voor niets een Pyjama Party.
Wil je blijven slapen? Dat kan, mail naar feestvgsu@gmail.com, dan zullen wij ons best doen iets voor u te regelen.

Met amicale groet,

Feestcie der VGSU

http://www.facebook.com/event.php?eid=176426049102909

relaxt, alleen maar je pyama meenemen dus! (en tandenborstel natuurlijk)

Wat doe je dan de volgende dag aan?

Wie gaat er mee?? Ik wil wel!!

Ferrum schreef: Wat doe je dan de volgende dag aan?

de kleren die je aan had de vorige dag in de trein..

Charlotte schreef: Wie gaat er mee?? Ik wil wel!!

Ik dacht dat jij de mensen van Utreg helemaal niet lief vond!

Klinkt opzich wel leuk, en gaat tot 4 uur door, dus dan is het ook niet zo heel erg dat het op dinsdagavond is.
Vroeger hebben we het wel eens gehad over FF badjassen...

Dijkio schreef:
Charlotte schreef: Wie gaat er mee?? Ik wil wel!!

Ik dacht dat jij de mensen van Utreg helemaal niet lief vond!

Hm ik denk dat ze liever zijn als ik versterking mee heb. Bovendien is het altijd belangrijk om ff te laten zien dat een feestje zonder GSV geen feestje is.

Bruins schreef: Vroeger hebben we het wel eens gehad over FF badjassen...

Haha, gaat dat nog uitgevoerd worden? Dan ga ik mee met m'n FF-badjas.

Charlotte schreef:
Dijkio schreef:
Charlotte schreef: Wie gaat er mee?? Ik wil wel!!

Ik dacht dat jij de mensen van Utreg helemaal niet lief vond!

Hm ik denk dat ze liever zijn als ik versterking mee heb. Bovendien is het altijd belangrijk om ff te laten zien dat een feestje zonder GSV geen feestje is.

Die mensen draaien toch alleen maar hun gemixte vereniginglied op feestjes.. misschien moet er een dj meegenomen worden?

Manon ten Have

Lijkt me leuk, ik wil wel mee Charlotte. Al ben ik nog niet zo zeker over die pyjama's ....

Leonie. schreef:
Bruins schreef: Vroeger hebben we het wel eens gehad over FF badjassen...

Haha, gaat dat nog uitgevoerd worden? Dan ga ik mee met m'n FF-badjas.

Haha, ik ook!

G-Ziña schreef:
Charlotte schreef:
Dijkio schreef:
Charlotte schreef: Wie gaat er mee?? Ik wil wel!!

Ik dacht dat jij de mensen van Utreg helemaal niet lief vond!

Hm ik denk dat ze liever zijn als ik versterking mee heb. Bovendien is het altijd belangrijk om ff te laten zien dat een feestje zonder GSV geen feestje is.

Die mensen draaien toch alleen maar hun gemixte vereniginglied op feestjes.. misschien moet er een dj meegenomen worden?

Hitzone-pyama-swingfeestje idee voor de ABC?

Bruins schreef:
G-Ziña schreef:
Charlotte schreef:
Dijkio schreef:
Charlotte schreef: Wie gaat er mee?? Ik wil wel!!

Ik dacht dat jij de mensen van Utreg helemaal niet lief vond!

Hm ik denk dat ze liever zijn als ik versterking mee heb. Bovendien is het altijd belangrijk om ff te laten zien dat een feestje zonder GSV geen feestje is.

Die mensen draaien toch alleen maar hun gemixte vereniginglied op feestjes.. misschien moet er een dj meegenomen worden?

Hitzone-pyama-swingfeestje idee voor de ABC?

Kom je dan weer terug in de ABC en word je dan weer slaapplekcoördinator?

Hmm, ik wil wel m'n bank aanbieden aan een leuk amicaaltje. Dus als dat over 1 persoon gaat: ja!

FeestCommissieVGSU

U bent het vast nog niet vergeten, maar het feest is over exact een week!
Wij hopen dat u vanuit de hoofdstad van het Noorden in groten getale afreist naar de Domstad!

(Slaapplek nodig? Mail naar feestvgsu@gmail.com)

Senaat, kunnen jullie ook een bus regelen ofzo, zodat mensen met weekend-ov niet zo veel hoeven te betalen als ze hier heen willen?

Wie gaan er allemaal heen dan? Ik heb rondgevraagd, maar nog niet zoveel respons gekregen.

Charlotte schreef: Wie gaan er allemaal heen dan? Ik heb rondgevraagd, maar nog niet zoveel respons gekregen.

Misschien is dat een indicatie voor de mate van Animo?

Ik wil wel. En Willy ook. En Chris Arnold ook. En Freerk Jan ook. Maar dit is geloof ik wel allemaal "eventueel".

Oke, als 'eventueel' zekerheid wordt, laat dan even weten welke trein jullie nemen enzo. Dan gaan we leuk met z'n allen.