Of Chris gaat gewoon een auto regelen.

Ook goed. Nee, helemaal goed zelfs, dat zou een verschrikkelijk puik idee wezen! Scheelt ook weer slaapplekken enzo.

Is er nog plek in de auto Chris?

Manon ten Have

Ik kan wil dus ook nog steeds graag mee... :)

Waar kunnen tegenwoordig trouwens 'mooie' pyamas worden gekocht? ;) Gaat nog iemand anders hier een pyama voor kopen? Gaan we met alle GSV-ers in een herkenbare Pyama? idee?

Hahaaaa ja das best een tof idee trouwens. Maar niet heel duur doen, want ik moet ook nog een diesjurk.

Ik wil een mooie en goedkope pyama, en moet die nog even kopen op een nader te bepalen dag/tijd:

  • Fer
  • Charlotte

Als jullie echt iets heel tofs en niet duurs kunnen verzinnen doe ik ook mee met die GSVpyjama.

Ik wil een mooie en goedkope pyama, en moet die nog even kopen op een nader te bepalen dag/tijd:

  • Fer
  • Charlotte
  • Leonie

Dat is wel het plan Leonie. Waarschijnlijk iets simpels bij de Zeeman ofzo. Of fleurigs. of niet.

Prima idee dan.

Ferrum schreef: Ik wil een mooie en goedkope pyama, en moet die nog even kopen op een nader te bepalen dag/tijd: - Fer - Charlotte - Leonie - Willy Dat is wel het plan Leonie. Waarschijnlijk iets simpels bij de Zeeman ofzo. Of fleurigs. of niet.

Hij moet wel leuk & deels fancy zijn hoor!

Kunnen jullie maandag?

Ja sochtends tot 15:00 uur ofzo. Ja savonds 17:oo - 20:00. Nee savonds later. Niet zo eenduidig.

Ik kan ook alleen maar 's avonds.

Manon ten Have

Ik wil een mooie en goedkope pyama, en moet die nog even kopen op een nader te bepalen dag/tijd:

  • Fer
  • Charlotte
  • Leonie
  • Willy
  • Manon

Manon, kan jij ook maandag avond?

Ok, dan zijn de winkels natuurlijk dicht. Maandag begin van de middag? Anders dinsdag overdag?

Manon ten Have

Maandagmiddag heb ik een bedrijfsbezoek bij Menzis.... Dus dat is niet echt af te zeggen ofzo... Dinsdag voor het dispuut kunnen we misschien nog wat regelen? what about een pyjama van de H&M??

Manon ten Have

Hoe laat nemen we dan de trein? Moet ik trouwens nog mailen naar die vgsu voor een slaapplek? Of gaat niemand daar blijven slapen?

Ligt er dus aan of Chris een auto heeft waarvan we kunnen profiteren. Als dat niet kan ga ik daar wel blijven slapen, want zo'n feestje duurt niet tot de tijd dat je weer een trein kan nemen.

Ik ben ook van plan te blijven slapen. We hebben tenslotte al een pyama aan dan.

HnM klinkt ok. Maar heb geen idee hoe een mannenpyama eruit zien :/ Ik hoop op een soort Barney-pyama. Alhoewel, een pyama van marshall is ook wel grappig, maar niet zo geschikt. Anyways. ik ben benieuwd waarmee we aan gaan komen :)