Dag!

Vanaf eind augustus studeer ik vijf maanden in Texas, wat betekent dat ik mijn kamer van 1 september (kan in overleg eerder) t/m februari heel graag wil onderverhuren.
Het betreft de galerijkamer in de Saffierflat à 217€ inclusief. Ik laat mijn kamer liefst gemeubileerd achter (wederom, superveel in overleg mogelijk), waarmee hij dus ideaal is voor iemand die nieuw op kamers komt of iemand die kortere tijd in Groningen verblijft. De gelukkige tijdelijke vrouwelijke huisgenoot komt te wonen met twee leuke reünisten, Stephanie en Trudy. We zijn een rustig huis, maar drinken ook af en toe een kopje koffie/ thee met elkaar en er is een gezellige, chille sfeer.

Kennen jullie iemand die hier interesse in heeft/ ben je zelf zo iemand?
Stuur me een berichtje!!

Alexandra

roelleesselink

Hoi Alexandra!

Mijn naam is Roëlle Esselink, ik ben 17 jaar oud. Via mijn nicht Amanda van Hoek kreeg ik de tip om op deze post te reageren. Ik ben namelijk op zoek naar een kamer voor volgend schooljaar! Op dit moment woon ik nog in Berkel, een dorpje op een steenworp afstand van Rotterdam, en ik hoop voor het begin van mijn studie Communication and Information naar Groningen te verhuizen :) (Tenminste, als ik vandaag een positieve uitslag krijg...)
Ik ben eigenlijk altijd vrolijk, ben in voor nieuwe uitdagingen en avontuur. Ik houd van lezen en schrijven, maar ook ontzettend van gezelligheid. Daarom lijkt het me superleuk om met anderen samen te wonen. Jullie huis lijkt me heel relaxt!
In hoeverre trekken jullie met elkaar op? En is er een gezamenlijke woonkamer oid?
Ik zou graag nog meer vertellen en vragen, maar dan wordt het een beetje lang. Laat me weten als je meer wilt horen!

Groetjes!

Alexandra schreef:

Dag!

Vanaf eind augustus studeer ik vijf maanden in Texas, wat betekent dat ik mijn kamer van 1 september (kan in overleg eerder) t/m februari heel graag wil onderverhuren.
Het betreft de galerijkamer in de Saffierflat à 217€ inclusief. Ik laat mijn kamer liefst gemeubileerd achter (wederom, superveel in overleg mogelijk), waarmee hij dus ideaal is voor iemand die nieuw op kamers komt of iemand die kortere tijd in Groningen verblijft. De gelukkige tijdelijke vrouwelijke huisgenoot komt te wonen met twee leuke reünisten, Stephanie en Trudy. We zijn een rustig huis, maar drinken ook af en toe een kopje koffie/ thee met elkaar en er is een gezellige, chille sfeer.

Kennen jullie iemand die hier interesse in heeft/ ben je zelf zo iemand?
Stuur me een berichtje!!

Alexandra

Hey!
Ik ben op zoek naar een kamer voor volgend jaar en dit klinkt heel goed! Ik ben Hilde Stulp uit Kampen en ik word volgende maand 18 jaar.
Ik ga aankomend schooljaar psychologie studeren en ik wil heel graag zodra ik begin een kamer hebben, mede zodat ik dan meteen mee kan doen met GSV activiteiten.
Ik hou ervan om regelmatig even bij te kletsen, maar ik kan mezelf ook prima vermaken en hou ook wel van een beetje rust. Ik hou van lekker netflixen of een goed boek lezen.
Ik heb eigenlijk bijna geen eisen voor een kamer, ik ben al blij genoeg als ik een kamer kan vinden!
Ik zou graag van jullie willen horen!

Hoi Hilde,

Ik heb geen kamer voor je, maar als je wilt dat anderen die wel voor je hebben, begin dan maar niet over GSVG. Die laatste G mag wel weg.

Ben niet boos, alleen een beetje verdrietig. Echt waar. Verder superleuk dat je naar Groningen komt en lid wilt worden. Tot na de zomer!

Het spijt me je verdriet gedaan te hebben, ik heb het heel snel veranderd. Ik hoop dat je het me kunt vergeven.
En bedankt! Tot dan!